Fumătorii îşi pot trata dependenţa de tutun şi online
Fiecare “Helpisod” este construit în jurul unui personaj, un tânăr european care vrea să renunţe la fumat, încearcă să reziste tentaţiei de a fuma sau vrea sa evite fumatul pasiv. Pentru ajutor, acesta apelează la un trio eficient şi determinat, Helpers. Pentru a-i oferi ajutor, cei trei eroi vor utiliza ponturi originale în rezolvarea problemelor.
Scopul acestor filmuleţe este de a comunica cu adolescenţii într-un limbaj accesibil lor şi care să îi facă conştienţi de pericolele tutunului asupra sănătăţii lor.
Fiecare “Helpisod” va reprezenta un pont “absurd”, referitor la una din temele campaniei: prevenţie, renunţare la fumat şi fumatul pasiv. În final, va face trimitere utilizatorului către ponturi reale care sunt disponibile pe www.help-eu.com.
Campania, un parteneriat cu Daily Motion, a demarat astăzi şi se va încheia în septembrie 2010. Ea va fi prezentă şi pe Facebook.