Gigi Becali: «Vă autofinanţaţi sau vă desfiinţez»

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

Anul 2010 s-a încheiat destul de prost pentru Steaua, în condiţiile în care echipa e clasată pe locul 7 în Liga I şi a ratat calificarea în primăvara europeană.

Totuşi, roş-albaştrii încearcă să îşi reapropie suporterii prin orice metodă.

Pe lângă împărţitul de cadouri sau organizarea unor alte evenimente de sezon, precum chematul de colindători la sediul clubului, departamentul de marke­ting face eforturi disperate pentru a fi deschizător de drumuri în ceea ce priveşte promovarea imaginii clubului.

De la calorifere personalizate la bere, cola, şampanie sau bomboane de ciocolată, steliştii şi-au inscripţionat brandul în ultimul timp pe o gamă largă de produse, pe care le-au scos la vânzare atât în cadrul propriilor magazine, cât şi în marile centre comeriale.

Privită deocamdată cu destul scepticism de către fani, iniţiativa are şi un substrat special.

Efortul deosebit pe care l-au depus oamenii din cadrul departamentului condus de Bobby Durbac este strâns legat şi de criza financiară pe care o resimte din plin Gigi Becali.

Patronul din Ghencea caută să facă economii în toate secţiile clubului, aşa că i-a pus în gardă şi pe angajaţii departamentului de marketing, cărora le-a transmis că singura modalitate de a evita desfiinţarea secţiei este să se autofinanţeze începând de la 1 ianuarie 2011, toate investiţiile şi salariile angajaţilor urmând a fi achitate din încasările proprii.

Acum 6 luni, latifundiarul i-a solicitat lui Valeriu Argăseală să desfiinţeze fără somaţie sectorul de marketing, pe motiv că acolo s-ar cheltui prea mulţi bani, însă intervenţia lui Piţurcă l-a determinat să renunţe la idee.

Becali ar fi sperat totodată să scape astfel şi de plata unor impozite de 40.000 €/lună către MApN.

„Dacă închidem muzeul şi magazinul oficial, putem închiria stadionul pentru 4 ore o dată la două săptămâni, când jucăm acasă. Partidele de fotbal înseamnă evenimente cultural-sportive, pentru care nu se plătesc impozite", erau argumentele lui Becali.

Steliştii au calculat că la fiecare milion de euro pe care-l obţin din vânzarea de articole promoţionale mai pierd încă pe atât din cauza pirateriei, în fiecare bazar sau piaţă fiind comercializate tricouri sau fulare cu emblema Stelei, dar contrafăcute!

Din acest motiv, oficialii de la departamentul de marketing al roş-albaştrilor s-au arătat extrem de preocupaţi de o conlucrare cu reprezentanţii Poliţiei, care să-i ajute să mai recupereze din prejudicii.

Realizări

Cola Steaua;Şampanie Steaua;Bere Steaua;Dulciuri Steaua (ciocolată, panettone, arahide, caramele asortate);Calorifere decorative.

Bobby Durbac, director marketing

"Ne dorim să ajungem un club european şi prin marketing. E esenţial să tratăm fotbalul ca o afacere, iar rezultatele vor apărea în 3-4 ani."

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate Letizia și Sofia colaj jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net