Huidu, ajutat de expert să scape nevinovat
Şerban Huidu încearcă cu orice preţ să scape basma curată după accidentul produs în octombrie 2011, când a omorât trei oameni. Deşi avocaţii vedetei tv au spus că nu contestă expertiza care arată că maşina lui Huidu nu a derapat, ci el a pătruns intenţionat pe contrasens, aceştia au găsit alte metode de a-l scoate nevinovat.
Expertul ales de Şerban Huidu a depus, vineri, la dosar, un punct de vedere cu privire la dinamica producerii accidentului din 16 octombrie 2011.
Acesta a vizat mai exact motivele pătrunderii pe contrasens a SUV-ului condus de realizatorul tv. Anchetatorii nu au oferit alte detalii, dar spun că, în situaţia în care poliţistul şi procurorul de caz constată că argumentele expertului-parte sunt întemeiate, ar putea dispune efectuarea unei noi expertize.
Potrivit rezultatelor de săptămâna trecută, criminaliştii au stabilit că în momentul impactului, Huidu avea o viteză de 87 km/h, iar Dacia Logan mai puţin de 40 km/h.
Maşina realizatorului tv nu a derapat când a ajuns pe contrasens. Mai mult, medicii legişti au finalizat expertiza medico-legală care urma să stabilească dacă Şerban Huidu era apt sau nu să conducă autovehicule în urma accidentului pe care l-a suferit la schi, în Austria, în decembrie 2010.
Legiştii au ajuns la concluzia că omul de televiziune era apt să conducă în ziua tragediei, 16 octombrie 2011. Cu alte cuvinte, era stăpân pe simţurile şi reflexe sale. Este cea mai puternică probă din dosar care arată că Şerban Huidu este singurul vinovat de tragedie.
A omorât trei persoane
16 octombrie 2011. Şerban Huidu, aflat la volanului SUV-ului său, a pătruns pe contrasens în dreptul localităţii braşovene Timişu de Sus. A izbit în plin o Dacia Logan în care se aflau trei braşoveni.
Doi dintre ei, şoferul Lungu Ştefan Balogh, de 55 de ani şi Magda Drăghici, ocupanta locului din dreapta, de 54 de ani, au murit pe loc. Cel de-al treilea pasager, Ion Garbiş, de 54 de ani, care se afla pe bancheta din spate, a murit câteva ore mai târziu, la spital.
Mai citeşte:
Concluzia finală a experţilor: Şerban Huidu era apt să conducă în momentul accidentului
Serban Huidu avea o viteză de 87 de km/h atunci când a provocat accidentul soldat cu trei morţi