I-au luat Ferrari-ul, că nu mai avea bani de rate
Tot mai mulţi români bogaţi, care la un moment dat şi-au permis diverse extravaganţe, încep să strângă cureaua. Unul dintre ei s-a trezit că nu-şi mai permite Ferrari-ul din garaj, iar după două luni în care nu a mai plătit ratele, a fost executat silit.
NU RATA
Foştii miniştri au dat în boala maşinuţelor de lux
Vlădescule, îţi iei încă o maşină de lux?
Ţiriac se bate cu fiul în bolizi - FOTO
Se întâmplă şi la case mari, cu maşini de lux şi mulţi cai putere.
Criza-i criză şi nu iartă pe nimeni, deşi una e să rămâi fără Ferrari, alta e să rămâi fără Logan.
Ei bine, de trei luni, pe site-ul Marfin Leasing se caută cumpărător pentru o bijuterie de maşină, un Ferrari 599 GTB Fiorano F1, rămas fără "stăpân", pentru că acesta, la rândul său, a rămas fără bani.
"Fostul nostru client şi-a permis, la vremea achiziţionării, această maşină. Timp de două luni, însă, nu a mai plătit ratele, motiv pentru care s-a reziliat contractul, iar maşina a fost scoasă la vânzare", ne-a declarat un reprezentant al firmei de leasing.
Ferrari-ul, de culoare albă, costă 170.000 de euro plus TVA, are 24.500 de km la bord şi e produs în anul 2007. Sub capotă are un motor de 6 litri şi o putere de 620 de cai putere.
Fostul proprietar nu a făcut rabat de la nimic, astfel că modelul are ABS, ESP, computer de bord, cruise control, încălzire în scaune, închidere centralizată, radio CD, tapiserie din piele, cutie automată, geamuri electrice faţă şi climă.
350.000 de euro, cea mai scumpă limuzină second-hand
Pentru cei care nu a fost afectaţi de criză, parcurile auto au oferte peste oferte de limuzine şi bolizi cu mulţi cai putere, multe dintre maşini fiind recuperate de la clienţii rău-platnici.
Cea mai scumpă limuzină este un Maybach 62 S de culoare neagră, produs în 2008 şi care este aproape nou-nouţ la cei doar 12.000 de kilometri. Preţul este pe măsură, luxoasa maşină costând nici mai mult nici mai puţin de 350.000 de euro. Un adevărat chilipir când te gândeşti că nouă costă aproape 600.000 de euro.
Şi VIP-urile au rămas fără maşinile de lux
Dacă în 2009, Cornel Penescu făcea senzaţie la volanul limuzinei sale Maybach sau fiul său conducea un bolid Mercedes SLR McLaren, anul trecut cele două maşini au fost înapoiate firmei de leasing, după ce omul de afaceri a fost reţinut în dosarul „Corupţie în fotbal".
Pentru cele două maşini plăteau rate lunare de câte 10.000 de euro. Acum, limuzina Maybach 62 S stă într-un showroom, iar preţul îi scade cu fiecare lună care trece.
După ce imperiul său a început să se clatine, fostul magnat al imobiliarelor Marius Locic, a rămas fără toţi bolizii de lux pe care-i avea.
Cele mai scumpe, o lumuzină Maybach şi un Rolls Royce Phantom decapotabil au ajuns în parcul auto de la Ţiriac Imobiliare. În ultimul an, se pare că acestea şi-au găsit cumpărători cu toate că preţurile erau destul de piperate: doar Maybach-ul 57 costa circa 200.000 de euro.
Penescu a pierdut un Maybach şi un Mercedes
Marius Locic a rămas pieton după ce i s-a luat Rolls-ul