Avionul dispărut în Oceanul Indian în martie anul trecut poate fi găsit?

Ultima actualizare:

    MH370 dispărea de pe radarele turnurilor de control pe data de 8 martie 2014Foto AP
MH370 dispărea de pe radarele turnurilor de control pe data de 8 martie 2014Foto AP

Un bărbat spune povestea descoperirii care ar putea rezolva "misterul" zborului MH370, avionul dispărut anul trecut pe data de 8 martie, având 293 de pasageri la bord.

Toate indiciile indică faptul că fragmentul de avion descoperit pe o plajă a Insulei Réunion provine de la Boeingul 777 al companiei Malaysia Airlines, dispărut pe 8 martie 2014 fără urmă, însă nu există o certitudine până când nu este identificat de experţi. Informaţii preliminare sugerează că fragmentul provine foarte probabil de la un Boeing 777, dar avem nevoie să verificăm dacă provine de la zborul MH370", declara joi premierul malaysian Najib Razak, potrivit AFP.

Avionul dispărut: Fragmentele vor fi analizate în Franţa

Acest fragment de epavă urmează să fie expertizat în Franţa, unde urmează să fie trimis în curând. El va fi examinat la Toulouse sau la Institutul de Cercetare Criminalistică al Jandarmeriei Naţionale franceze (IRCGN) din regiunea pariziană. Doar această expertiză va putea stabili fără cea mai mică urmă de îndoială dacă este vorba despre o bucată din avionul care asigura zborul MH370.

Avionul dispărut: Fragmentul aparţine mai mult ca sigur lui MH370

În regiune s-au prăbuşit mai multe avioane, dar niciun Boeing 777. În afară de zborul MH370 şi de zborul MH17, operat tot de către Malaysia Airlines, care a fost doborât în Ucraina, singurul accident soldat cu morţi al unui Boeing 777 a avut loc în iulie 2013, pe aeroportul din San Francisco. Dacă această piesă este un eleron al avionului Boeing 777, va fi vorba - foarte probabil - despre avionul malaysian.

Avionul dispărut: Ce paşi urmează specialiştii în vederea identificării componentei găsite

Expertul în securitate aeriană Xavier Tytelman afirmă că a încercat să identifice fragmentul, împreună cu specialişti, comparându-l cu anumite fotografii, imagini şi planuri de avion. El a constatat doar "o singură corelaţie care corespunde unui Boeing 777, mai precis eleronul, care este o parte mobilă ce se află în partea din spate a aripii, între flapsurile avionului".

Acest fragment poartă un număr de identificare - trei cifre şi două litere - "care nu corespund nici înmatriculării vreunui avion, nici unui număr de serie al unui avion per ansamblu", dar "poate fi numărul de serie al acestei piese anume". În opinia sa, acest lucru ar urma să permită să se stabilească dacă această piesă aparţine unui Boeing 777 malaysian. "Sunt convins că, deja în această dimineaţă, oameni de la Boeing au putut să verifice dacă această piesă corespunde unui Boeing 777 şi MH370 în particular", a continuat el, potrivit Mediafax.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Kate în buline și William, GettyImages jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
chocolate saga1 jpeg
gaini jpg
esplanada rapa galbena jpg
cumparaturi supermarket alimente  shopping (2) jpeg
Ziua a doua a congresului PPE la Romexpo, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
branza branzeturi istock jpg
simion lasconi podcast micutzu jpg
diabet jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net