Batonului Dubai creat de gigantul elvețian Lindt duce la isterie și cozi uriașe în Germania. Cât costă

Ultima actualizare:

Sute de cumpărători au stat la coadă ore în șir într-o joi ploioasă în orașul Aachen din vestul Germaniei. Echipați cu scaune de camping și echipament de ploaie, aceștia nu așteptau cel mai nou iPhone, ci gustul unui nou baton de ciocolată. Gigantul elvețian de ciocolată Lindt a atras mulțimea cu un nou deliciu - un produs cunoscut sub numele de „ciocolata Dubai”.

Lindt provoacă isterie în Germania cu un nou produs

Gigantul elvețian al ciocolatei Lindt a dus la un nou nivel nebunia „ciocolatei Dubai”, nebunie care a lovit, se pare, toată Europa.

cozi germania lindt dubai jpg

Un nou produs al renumitului ciocolatier elvețian Lindt a creat o adevărată frenezie în Germania, unde sute de oameni au stat ore în șir la cozi, în ploaie, pentru a cumpăra batonul de ciocolată Dubai, disponibil în ediție limitată.

Lansarea a avut loc în orașul Aachen, iar hype-ul generat de rețelele sociale a transformat evenimentul într-un fenomen, transmite The Independent.

Batonul imbină ciocolată tradițională cu delicatesele orientale

Batonul Dubai, vândut la prețul de 14,99 euro, combină ciocolata fină Lindt cu elemente inspirate din delicatesele orientale. Rețeta include cremă de fistic și knafeh, un aluat filo crocant utilizat în deserturile tradiționale din Orientul Mijlociu.

Această fuziune între tradiția europeană și influențele orientale a fost creată pentru a extinde limitele industriei ciocolatei și a atrage noi piețe din afara Europei.

„Cred că sunt fire de păr de înger”, a descris Esko Rieck, un student de 20 de ani, textura batonului, potrivit APNews

Din Germania, frenezia se mută în Elveția

Lindt a produs doar 1.000 de batoane Dubai pentru această ediție limitată, fiecare având un număr unic.

Sute de persoane au stat la coadă pentru un nou produs al gigantului Lindt, „batonul Dubai”.Foto:AFP
Sute de persoane au stat la coadă pentru un nou produs al gigantului Lindt, „batonul Dubai”.Foto:AFP

În Aachen, cumpărătorii au fost întâmpinați de angajați în costume de bucătari, care le-au oferit mostre din produs înainte ca aceștia să poată achiziționa batonul.

Coada formată în fața magazinului a fost impresionantă, cu oameni echipați cu scaune de camping și umbrele. Mulți dintre aceștia au venit nu doar pentru ciocolată, ci și pentru a experimenta lansarea unui produs rar.

„Am așteptat mai mult de trei ore, dar a meritat. Am vrut să fac parte din acest trend”, a spus Rieck.

Frenezia batonului Dubai nu se oprește aici. După Germania, campania Lindt se mută în Elveția, țara de origine a brandului.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Mic dejun FOTO shutterstock jpg
Lidia Fecioru de la Adevăruri ascunse jpg
friptura vita istcok jpg
Arta giuvaiergeriei în Imperiul Mongol jpeg
ciorba de loboda logo jpg
unghii jpg
de ce este mai scumpa apa din avion, foto shutterstock jpg
carat1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net