Gest emoționant la Super Bowl 2020. A plătit 6 milioane de dolari pentru salvatorii câinelui său
Reclamele de la Super Bowl sunt unele dintre cele mai eficiente metode de promovare. Astfel că, cele mai mari companii au plătit sume uriașe pentru a apărea pe micile ecrane a 100 de milioane de telespectatori doar pentru 30-60 de secunde. Un gest care a mișcat inimile tuturor a venit din partea CEO-ului companiei WeatherTech care a difuzat un videoclip în care atenționează iubitorii de câini despre o boală care le-ar putea ucide prietenii patrupezi.
Videoclipul durează numai 30 de secunde, însă mesajul a fost unul foarte puternic. Cuvintele par să fie rostite chiar de patrupedul care ar fi putut muri de cancer. Medicii veterinari îi mai oferiseră numai 1% șanse de supraviețuire, însă o societate veterinară i-a salvat viața, potrivit mediafax.ro.
MacNeil, CEO-ul companiei a fost atât de fericit că i-a fost salvat prietenul patruped, încât a plătit 6 milioane de dolari să-i fie difuzată reclama la Super Bowl 2020.