Meghan Markle, într-o rochie de 3.000 de euro la prima apariție publică după ce a anunțat că e însărcinată
Cu siguranță, Meghan Markle, soția prințului Harry, are gusturi scumpe la haine. Ducesa de Sussex a strălucit într-o rochie semnată de Osacar de la Renta, în valoare de 3.000 de euro, la prima ei apariție publică după ce a anunțat că este însărcinată cu al doilea copil.
Meghan Markle (39 de ani) și prințul Harry (36 de ani) au apărut într-un video de 20 de secunde, la lansarea podcastului Archewell Audio, în cadrul unui eveniment online organizat luni de Spotify.
Imaginile au fost filmate la reședința în valoare de 14,7 milioane de dolari din Santa Barbara, iar viitoarea mămică a arătat fabulos în rochia de cocktail inspirată din anii 1960.
Este vorba despre o creație Oscar de la Renta, din cea mai recentă colecție, în formă de A, fără mâneci, la baza gâtului, cu un imprimeu proaspăt – frunze, flori și fructe de lămâi, care i-a asigurat ducesei toată discreția în privința sarcinii.
Cunoscută pentru gusturile ei scumpe în materie de vestimentație și bijuterii, Meghan Markle a făcut senzație și la prima ei sarcină cu o garderobă care a costat, după aprecierile specialiștilor, mai bine de jumătate de milion de euro.
Pentru această primă apariție de la anunțul celei de-a doua sarcini, Meghan a preferat o coafură lejeră, cu părul desprins, și alimitat numărul accesoriilor, astfel încât rochia să rămână în prim plan.
Meghan Markle și prințul Harry, contract de peste 30 de milioane de euro cu Spotify
Ducii de Sussex au anunțat încă de anul trecut că au semnat o înțelegere cu Spotify. Un contract estimat la peste 30 de milioane de euro, adică genul de înțelegere comercială care a făcut incompatibilă activitatea celor doi cu statutul de membri activi ai familiei regale și care a dus, în final, la ruptura definitvă de familia regală.
În scurta lor apariție de luni, Meghan a declarat că vrea să folosească serviciul de ”podcasting ca să inițieze conversații puternice”, iar Harry și-a exprimat speranța că acestea ”vor inspira, vor provoca și vor educa”.
”Am creat Archwell audio ca să ne asigurăm că facem auzite acele voci care poate că nu sunt ascultate și ca să cunoaștem poveștile oamenilor”, a declarat Meghan, iar soțul ei a adăugat: ”Cea mai importantă misiune va fi aceea de a crea o comunitate unde poți împărtăși, care va încuraja pe oricine să vorbească despre propriile vulnerabilități într-un mediu sigur”.
Meghan Markle și prințul Harry își vor spune povestea la show-ul găzduit de Oprah Winfrey
Nu se știe exact când au fost filmate imaginile făcute publice luni, dar se pare că Harry și Meghan sunt încă în stare de șoc după decizia reginei Elisabeta de a le retrage toate patronajele regale și sportive. Regina a luat această decizie după ce ducii de Sussex au transmis că vor fi protagoniștii unui interviu-maraton, moderat de celebra Oprah Winfrey, în care vor spune totul despre viața lor în sânul familiei regale. Interviul a fost deja filmat la reședința din Los Angeles a celor doi și urmează să fie difuzat duminică, 7 martie.
Se pare că vestea a creat multă agitație la Palatul Buckingham, regina luând decizia de a se adresa poporului la televiziunea națională, susținută de prințul Charles și de prințul William, doar cu câteva ore înainte de difuzarea interviului. Este vorba despre un discurs cu ocazia Zilei Commonwealth, sărbătorită luni, 8 martie, dar ale cărei festivități au fost anulate anul acesta, pentru prima oară în jumătate de secol, din cauza pandemiei de coronavirus.