Românii au câştigat două Grand Prix-uri la Cannes! În publicitate! VIDEO

Ultima actualizare:

Agenţia a reuşit să îşi adjudece Grand Prix-ul la categoria "cea mai bună lansare/ relansare de produs", precum şi pe cel de la categoria "brand building", potrivit adage.com.

Preşedintele juriului, Warren Brown, care a atribuit marele trofeu agenţiei româneşti şi-a motivat alegerea pentru "acel ceva neaşteptat". "Este ca şi cum ţi-ai întâlni un prieten vechi la o bere şi realizezi că şi-a făcut schimbare de sex. Dintrodată nu te mai simţi confortabil în preajma lui. Ai nevoie de un pic de ireverenţă şi anarhie ca să faci un promo atât de atrăgător. Asta ne-a capturat pe noi", a spus Brown.

Un alt membru al juriului, Alexander Schill, consideră că noua campanie la "Noul Rom" a făcut apel la emoţiile oamenilor, la patriotismul lor. "Campania a vizat nu creierul omului, ci inima", a spus Schill.

Prin campania "Noul Rom", McCann Erickson a urmărit să scoată în evidenţă patriotismul românilor. Când batonul de ciocolată a fost anunţat că va căpăta "haine" americane, s-au creat mai multe mişcări pentru ca ambalajul să rămână neschimbat. Ceea ce s-a şi întâmplat!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Razboi in ucraina, soldat drapel shutterstock 2130583775 jpg
image
image
image
image
image
image
Balamuc jpeg 2 jpeg
index (1) webp
old man 1147288 1920 jpg
SpotPolarBearHiddenAmongPandasOpticalIllusionIQTest jpg
loto jpeg
YXNoPTM0MmQ5ZWI3MGQ5YThkYTRlNjk2MmZjMjYxMTU2ZDQ1 thumb jpg
castraveti png
lumina sfanta de paste jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net