Internetul pentru români: Google, ştiri şi e-mail
Lecturarea ştirilor pe internet este practicată mai ales de persoanele cu vârsta între 35 şi 55 de ani, 72% considerând această activitate printre cele trei importante, faţă de 54% dintre persoanele între 25 şi 35 de ani şi 42% tinerii sub 25 de ani.
În acelaşi timp, vizionarea de filme sau urmărirea unor programe TV pe Internet este o activitate proprie mai ales persoanelor sub 34 de ani: 27% dintre tinerii sub 24 de ani şi 21% dintre persoanele între 25 şi 34 de ani plasând această activitate între primele 3, faţă de doar 9% persoane între 35 şi 54 de ani.
Studiul mai arată că activităţile web 2.0 sunt în continuare în zona de nişă în România: 13% aşează blog-urile între cele mai importante trei activităţi pe internet, 10% jocurile on-line şi numai 6% accesarea reţelelor sociale.
Studiul a fost realizat în luna septembrie 2009 pe un eşantion naţional de 338 de utilizatori de internet.