Italia: Reclamele în limba română, la tot pasul
În oraşul Torino şi împrejurimi locuiesc aproximativ 100.000 de români. Pentru a atrage conaţionalii şi pentru a-i convinge să se apropie de un anumit produs, mulţi comercianţi au ales publicitatea în limba română. Este cazul companiei telefonice Telecom Italia, care a tapisat interiorul autobuzelor din transportul public cu afişe care fac reclamă la oferta momentului şi în limba română.
Explicaţia este simplă: produsul este gândit special pentru cetăţenii români cărora li se oferă posibilitatea de a suna acasă profitând de tarife avantajoase. Dat fiind numărul semnificativ de conaționali care locuiesc în Pensinsulă, apariţia a tot mai multe produse dedicate în mod special acestora nu mai este surprinzătoare.
Nu este, însă, atât de imediată explicaţia la reclama în limba română pentru produsele de ciocolată Kinder-Ferrero. Experţii în marketing ai firmei ne explică însă obiectivitatea deciziei: „Interesul nostru este să ne vindem produsul. Pur şi simplu nu putem ignora prezenţa extrem de numeroasă a românilor. Este vorba, in toată Italia, de un milion de potenţiali clienţi”.
Citeşte pe adevarul.it cum încearcă producătorii să îi atragă pe români