Mirabela Dauer a spart 2.000 de euro de Paşte

În portul din Rhodos (FOTOGRAFII: ARHIVA PERSONALĂ)

Mare iubitoate de soare şi de mare, Mirabela Dauer a plecat în acest an într-o vacanţă în Rhodos, alături de un grup de 41 de prieteni. Artista spune că a păşit pentru prima dată în acest loc pe care îl consideră de-a dreptul minunat. Mira, cum îi spun prietenii, a stat într-un hotel de fiţe, a făcut plajă, dar a ţinut să viziteze şi obiectivele turistice din zonă.

„Am plecat cu o săptămână înainte de Paşte, alături de un grup de prieteni. Ne-am întors după sărbători. Am fost 41 de persoane şi am ocupat un sfert din avion. Excursia a fost una de lux, dar a costat doar 1.000 de euro. Se pot face şi vacanţe de vis pe bani puţini. Biletele le-am cumpărat prin agenţia nepoatei mele, eu doar cu agenţia aceasta călătoresc şi sunt foarte ulţumită. Condiţiile au fost excelente. Am stat într-un resort superb, cu demipensiune. Păcat că apa era foarte rece şi nu am putut intra decât dacă mă duceam în cameră şi făceam un duş fierbinte înainte", a declarat artista, în exclusivitate pentru Click! Interpreta şi prietenii şi-au făcut vacanţa în Rodos, pentru că acest oraş se află pe lista de patrimoniu mondial UNESCO, fiind unul dintre cel mai bine conservate localităţi medievale din Europa.

Mirabela, pe Strada Cavalerilor din Oraşul Medieval Rodos

În portul din Rhodos (FOTOGRAFII: ARHIVA PERSONALĂ)

Tot aici au văzut mai multe monumente şi muzee de interes, apoi Castelul Templierilor. Şi Strada Cavalerilor este o relicvă medievală admirată de turişti cu o stradă pietruită cu lungimea de 600 m, ce pe vremuri ducea din Acropola Rodos până la port.

Cazată la un hotel de lux, artista făcea doi paşi din camera de hotel pentru a intra la piscină

În portul din Rhodos (FOTOGRAFII: ARHIVA PERSONALĂ)

Mirabela seara, în faţa unei Moschei construită de celebrul sultan poreclit „Suleyman Magnificul”

„La începutul secolului al XVI-lea a devenit locaţia hanurilor fiecarei naţiuni - numite «limbi». Aceste hanuri îi găzduiau pe cavalerii ordinului Sf Ioan", povesteşte Mirabela Dauer. Un alt obiectiv vizitat de artistă a fost Moscheea lui Suleiman, unul dintre elementele-cheie ale oraşului vechi care aduce zonei o notă particulară prin influenţa turcă reprezentată de moschee.

„Moscheea a fost construită pentru a marca cucerirea turcă din anul 1522 de către «Suleyman Magnificul», care a pus stăpânire timp de patru secole pe insula Rodos", spune artista.

De asemenea, mare amatoare de shopping, interpreta nu s-a lăsat până nu a bătut magazinele greceşti, de unde a achiziţionat o mulţime de lucruri, inclusiv suveniruri de tot felul. Pe lângă banii cheltuiţi pe călătorie, Mirabela a mai cheltuit alţi 1.000 de euro.

„Mi-am luat două costume de baie superbe, magneţi de bucărărie şi o cană splendidă. Ador fructele de mare şi am mâncat peste tot prin oraş. Cel mai mult mi-a plăcut la o tavern numită «Saris», iar la hotel am mâncat din toate preparatele cu specific grecesc. La Înviere am fost la o biserică din oraş, iar la masă şi în camera de hotel am avut ouă roşii", spune Mira.

Adela Popescu şi Radu Vâlcan au sărbătorit Paştele atât la Galaţi, unde Adela a susţinut un concert cu DJ Project, cât şi la Şusani.

Adela Popescu a petrecut cu prietenii, la iarbă verde

Actriţa a fost în Israel

Pentru Adela a fost primă dată când în ziua de Paşte nu a fost acasă, însă, după concert ea şi Radu au luat drumul spre Şuşani, unde au sărbătorit ca la carte alături de întreaga familie: "E primul an când în duminica de Paşte nu am fost acasă, să merg la biserică, dar acesta a fost motivul pentru care imediat după concertul de la Galaţi am plecat spre Şuşani, pentru ca măcar ziua de luni să o petrecem cu toţii. Aşadar, luni am fost în formulă completă", a spus Adela.

Instructoarea de fitness a vizitat Cetatea Sarmisegetusa Regia

Actriţa a fost în Israel

Florentina Opriş a devenit, în ultimul timp, o fină cunoscătoare a locurilor încărcate de energie pozitivă. A descoperit un astfel de loc acum, de Paşte, în Munţii Orăştiei.

„Am mers în Vinerea Mare cu gândul să mă spovedesc, să mă închin şi să fiu în comuniune cu natura. Am mers pe un drum forestier şerpuit printre dealuri, ce dădeau impresia unui labirint din poveşti. Aşa am ajuns la Cetatea Sarmisegetusa Regia, adevărata cetate a dacilor", spune Florentina, prezentatoarea unei emisiuni la Prima TV. Auzise despre acele locuri că sunt încărcate cu energie pozivită. Într-adevăr, a simţit-o şi ea.

M-am aşezat pe o piatră ce însemna «Locul numit armonie». Acolo m-am rugat şi am mulţumit pentru tot. Am avut un sentiment de pace şi bucurie. Legenda spune că aici ar exista un punct energetic foarte important", adaugă vedeta.

Ştirista de la PRO TV s-a bucurat şi ea de soarele Greciei

Actriţa a fost în Israel

Ştirista de la PRO TV, Andreea Esca, a petrecut şi ea o frumoasă vacanţă în Santorini, alături de familia ei. Ea a plecat spre celebra insulă grecească încă de dinaintea sărbătorilor de Paşte. Vedeta PRO TV s-a bucurat de soarele Greciei şi a făcut baie în Marea Egee alături de soţul ei, Eram, şi de cei doi copii ai lor, Aris şi Alexia. Andreea şi-a testat calităţile de înnotător şi la piscina din cadrul hotelului de lux în care s-au cazat. După cum se ştie, vedeta a practicat înnotul de performanţă în copilărie, sport pe care îl iubeşte în continuare la fel de mult şi cu ajutorul căruie se menţine în formă.

Actriţa a fost  în Israel

Actriţa a fost în Israel

Pentru prima dată de Paşte, Laura Cosoi a fost la Ierusalim. Frumoasa blondă a plecat cu o săptămână înainte de sărbători într-o vacanţă în Israel, destinaţie la care visează de copil. Ea a aşteptat 40 de minute să se roage la mormântul Mântuitorului, din Ierusalim. Momentul a fost tulburător pentru Laura.

„Am avut timp doar pentru o rugăciune, deoarece există preoţi care îţi amintesc că mai sunt şi alţii care aşteaptă să intre. Momentul a trecut foarte repede, emoţiile m-au copleşit, ochii mi s-au umplut cu imagini şi sufletul cu lumină", a povestit Laura Cosoi pe blogul ei.

Cei doi soţi au petrecut cu băieţelul lor, Tudor

Actriţa a fost în Israel

Ca să-şi petreacă vacanţa de Paşte, Oana Turcu şi Cristia Brancu au ales Viena, oraşul foarte drag lor, în care a venit pe lume fiul lor, Tudor, în vârstă acum de un an şi 9 luni.

Cei doi soţi s-au plimbat prin tot oraşul, împreună cu fiul lor, şi s-au bucurat de zilele însorite pe celebrele străzi din centrul Capitalei Austriei. La un moment dat, Oana s-a oprit în faţa magazinului de unde şi-a achiziţionat prima rochie pentru sarcină. „Acum doi ani, îmi cumpăram de aici rochie de sarcină, primele jucării, hamul cu care l-am dus acasă pe Tedy... Ce-a crescut, puiul meu!", a declarat Oana, pentru Click.

Ebrahim Raisi FOTO EPA EFE jpg
motanul max universitate vermont facebook jpg