Miss Universe România 2009, Bianca Elena Constantin, o poveste de succes! FOTO
Miss Universe România 2009 este o tânără studentă, în vârstă de numai 21 de ani, la Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Româno-Americană din Bucureşti.
Ai fi vrut ca altcineva să reprezinte România la Miss Universe?
În 2010, România va fi reprezentată la Miss Universe de către Alexandra Cătălina Filip. Crezi că are mai multe şanse decât Bianca Constantin? Votează în sondajul alăturat!
Ea reprezintă România la Miss Universe!
Citeşte şi:
Tu poţi să o alegi pe Miss Universe România! Află aici cum!
Uite aici cine vrea să fie Miss Universe! Tu pe care o vrei? - FOTO
Ele sunt cele 30 de fete care se întrec pentru titlul de Miss Universe România - FOTO
Pe 23 august 2009, Bianca a concurat împreună cu alte 83 de ţări în Bahamas pentru titlul de Miss Universe 2009 în faţa unui miliard de telespectatori din 180 de ţări.
După ce s-a întors din şederea de trei săptămâni din Bahamas şi trei săptămâni în Los Angeles, Las Vegas, New York City, Baltimore şi Washignton D.C., Bianca a devenit model pentru prima campanie de vânzare oficială pentru Victoria’s Secret în România.
Bianca Elena Constantin, în Victoria’s Secret FOTO: missuniverseromania.com
Bianca a fost de asemenea aleasă ca model oficial de către Alexia Designs (o casa de modă din New York City cu distribuţie în 2000 de magazine în SUA, Canada, Anglia, Australia, Noua Zeelanda şi Rusia) şi a călătorit la Hong Kong, Shenzhen, Londra, Chicago şi New York City pentru a participa la numeroase prezentări de modă.
Participarea la Miss Universe i-a adus multe împliniri. Bianca a devenit ambasadoarea Fundaţiei Blue Heron, organizaţie caritabilă ce are ca scop acordarea de burse studenţilor proveniţi din centrele de plasament din România.
Bianca s-a implicat şi în campania Banca de Alimente a Crucii Roşii Române, campania Stop Abuzului Sexual Faţă de Minori derulată de Asociaţia pentru Intervenţie Terapeutică în Criză şi în campania Bra Fit de promovare a luptei împotriva cancerului la sân, organizată de Debenhams şi Triumph.
În calitate de Miss Universe România a participat la numeroase târguri de turism alături de oficiali ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului. Scopul ei este acela de a promova România ca destinaţie turistică, dar şi ca loc de explorare a afacerilor şi a oportunităţilor pentru investiţii.
Ea a fost invitată să participe în numeroase emisiuni de radio şi televiziune atât în România cât şi în Insulele Bahamas şi Statele Unite ale Americii. Activităţile ei au generat sute de articole atât în presa românească, dar şi cea internaţională, în publicaţii precum Cosmopolitan, Men’s Health, DIVA, Tabu şi multe altele.