Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV: «Serialul Vlad a fost un risc foarte mare»

Ultima actualizare:

    Aleksandras Cesnavicius  Foto ProTv
Aleksandras Cesnavicius Foto ProTv

Directorul general al Pro Tv, Aleksandras Cesnavicius, a vorbit despre noua grilă de programe a postului de televiziune, dar şi despre cele mai noi producţii testate. Despre serialul «Vlad», el a spus că a fost un risc ep care și l-au asumat.

Șeful postului ProTv a explicat că el se gândește să adauge în grile de emisiuni și un late night show. El a fost întrebat despre succesulo emisiunii «Românii au talent», explicând că va exista și sezonul 10.„«Românii au talent» este cea mai urmărită emisiune din întreaga ţară, este emisiunea preferată a publicului nostru. Este un succes incontestabil pentru publicul de orice vârstă, din orice mediu. Atâta timp cât vor exista români talentaţi, va exista şi „Românii au talent“. Suntem convinşi că vor mai urma multe sezoane la Pro TV”, a declarat el pentru adevărul.ro.Despre emisiunea «Ferma», șeful postului ProTv a dezvăluit care au fost criteriile după care s-au bazat în noul sezon.

„Ştim că publicul îşi doreşte să fie surprins cu idei şi concepte noi. Tocmai de aceea, conceptul acestui format evoluează în fiecare sezon. Anul acesta, am decis să ducem concurenţii la munte, unde au luat o pauză de la viaţa lor de zi cu zi şi au început „o nouă viaţă“. „Ferma“ este un experiment social, nu este doar un reality show. Am vrut ca publicul să fie încurajat să se gândească la lucrurile importante: comunitate, solidaritate, munca de la fermă. Atunci când oamenii au opinii şi idei ferme se nasc pasiuni puternice”, a mărturisit el.

Aleksandras Cesnavicius a mărturisit că serialul Vlad pe care l-au considerat un risc foarte mare, se bucură de un real succes.

„Suntem fericiţi să vedem că telespectatorii noştri au primit foarte bine serialul „Vlad“. Ca să fiu complet sincer, a fost un risc foarte mare pe care ni l-am asumat – să lansăm în prime time (n.r. - interval de maximă audienţă, 19.00-23.00) un serial în care am investit un buget mare. S-a dovedit a fi o mişcare bună, pentru că a reuşit să aducă o audienţă puternică şi loială. Telespectatorii ne spun că le place faptul că este un serial care pare real, că este construit atât pe părţile bune, dar şi pe cele mai puţin bune ale societăţii şi că personajele sunt puternice şi umane. Serialul este inspirat din clasica poveste a contelui de Monte Cristo şi, astfel, sunt elemente pe care oamenii le recunosc. Dar, în final, este vorba despre o poveste universală de dragoste, trădare şi răzbunare, spusă într-un mod local, românesc. Vom face şi sezonul doi. Nu am putea altfel atunci când vedem că mulţi români urmăresc serialul şi sunt captivaţi de poveste” 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard și Alejandra Gere, GettyImages (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
coltea jpg
truck 2920533 1280 jpg
sectie votare jpg
image png
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
WhatsApp Image 2024 11 21 at 22 31 59 jpeg
23adbb27 d661 4add b171 ecdb61862362 jpeg
podul de piatra baile herculane jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net