Anunțul Primăriei Capitalei despre stimulentul pentru nou-născuți, în valoare de 2.500 de lei
Primăria Capitalei, prin Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, continuă să acorde stimulentul pentru nou-născuți, în valoare de 2.500 de lei. În plus, plătește restanțele înregistrate, au anunțat autoritățile locale.
”Am plătit zilele trecute ajutorul pentru nou-născuți, pentru mai multe luni restante. În acest moment, avem restanțe la ajutorul pentru nou-născuți și ajutorul pentru femei însărcinate, pe lunile martie, aprilie și mai. Reușim să însănătoșim bugetul în ritmul pe care ni-l permit încasările și până la sfârșitul anului vom fi la zi. Mulțumesc familiilor care beneficiază de aceste plăți pentru înțelegere și le asigur că Primăria Capitalei are toată determinarea să aducă la zi plățile care li se cuvin”, a transmis primarul general, Nicușor Dan.
Primăria Capitalei, stimulent de 2.500 de lei pentru un nou născut
Primăria Capitalei, prin Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, acordă un stimulent pentru nou-născuți în valoare de 2.500 lei/nou-născut, cu condiția respectării cumulative a criteriilor de eligibilitate.
Condiții pentru acordarea stimulentului pentru nou-născuți
Beneficiarii pentru stimulentul pentru nou-născuți sunt părinții care au domiciliul sau reședința în București, cu cel puțin șase lunii înaintea depunerii cererii.
În plus, nașterea trebuie să aibă loc la una dintre maternitățile din Capitală.
Actele necesare pentru acordarea stimulentului pentru nou-născuți
- Dosar cu șină;
- Cerere tipizată-se completeaza în locurile unde se depune sau se descarcă din secțiunea Formulare
- Declarație de consimțământ. Este necesară pentru a preveni apariția situațiilor în care un părinte nu este de acord ca celălalt să încaseze stimulentul;
- Certificatul de naștere al copilului – în original și copie sau număr de înregistrare care conține CNP-ul copilului eliberat de Biroul de înregistrare nașteri, de la Oficiul de stare civilă (daca nu a fost eliberat încă certificatul de naștere. Imediat dupa eliberarea sa trebuie completat dosarul cu el);
- Biletul de ieșire din spital al nou-născutului sau certificatul medical constatator al nașterii emis de unitatea sanitară (copie);
- Actul de identitate pentru unul dintre părinți în copie;
- Extras de cont – dacă se dorește viramentul bancar (se poate elibera pe loc sau online în formatul standard al băncii). Trebuie să se regăsească în acesta datele de identificare ale titularului de cont;
- Certificat de atestarea fiscală – emis de Direcția de Taxe și Impozite din sectorul local pentru solicitant. Este necesar să reiasă ca acestă nu are datorii neeșalonate către bugetul local;
- Nota de informare pentru prelucrarea datelor cu caracter personal- se completează la locul depunerii sau poate fi descarcată de la secțiunea Formulare.
Citește și: