Aţi uitat să mai faceţi şi ieşirile de pe autostradă?

Ultima actualizare:

    Km 17. La ieşirea spre Ştefăneşti nu lucrează nimeni. Un paznic are grijă de maşinile constructorilor
Km 17. La ieşirea spre Ştefăneşti nu lucrează nimeni. Un paznic are grijă de maşinile constructorilor

La două luni de la inaugurare, pe autostrada Bucureşti-Ploieşti se circulă în acelaşi sistem: pe "obligatoriu înainte"! Nu există ieşiri, aşa că dacă ai intrat pe A3 mai întorci abia la capăt. Cu o excepţie: Snagovul. Ai, n-ai treabă aici, e singura opţiune.

Pe hârtie, autostrada este prevăzută cu cel puţin cinci bretele de ieşire. În realitate, doar legătura cu Snagovul este finalizată.

Toate celelalte sunt blocate cu bariere sau porţi ferecate cu lacăte. La kilometrul 17 ar trebui să fie prima ieşire de pe A3.

Km 24. Drumul spre Moara Vlăsiei este pe jumătate asfaltat

Drumul  spre Moara  Vlăsiei este  pe jumătate  asfaltat
Drumul spre Moara Vlăsiei este pe jumătate asfaltat

Aici sunt parcate camioanele constructorilor şi maşina firmei de securitate, sub supravegherea unui paznic, însă nici vorbă de muncitori.

Lucrările sunt în acelaşi stadiu ca-n iulie, când autostrada a fost deschisă traficului cu mare tam-tam.

Următoarea ieşire ar trebui să fie la kilometrul 24, spre Moara Vlăsiei, însă nici aici lucrurile nu stau mai bine.

Km 32.  Ieşirea spre Snagov este singura care a fost dată în folosinţă

Ieşirea  spre Snagov  este singura  care a fost dată  în folosinţă
Ieşirea spre Snagov este singura care a fost dată în folosinţă

Un singur panou mâzgălit aminteşte că ar fi vorba de o ieşire de pe A3. Şoferii care se răzgândesc şi vor să întoarcă spre Bucureşti sau Ploieşti au o şansă abia la kilometrul 32, în dreptul localităţii Snagov.

Este singura bretea de intrare/ieşire finalizată. Ai trecut de ea, adio! Situaţia se repetă până la centura Ploieştiului, unde se termină autostrada.

Km 47. Dumul spre Mălăeşti – Cătunu este blocat cu porţi închise cu lacăte

Dumul spre  Mălăeşti –  Cătunu este  blocat cu porţi  închise cu lacăte
Dumul spre Mălăeşti – Cătunu este blocat cu porţi închise cu lacăte

La kilometrul 47 ne întâmpină un gard şi un mare semn de "Trecerea interzisă". Nimeni nu lucrează, nici un utilaj nu ridică măcar praful în zonă!

Aici e singura  ieşire
Aici e singura ieşire

Mănânci pe bordură, că nu-s spaţii amenajate

Lipsa ieşirilor sau a bretelelor de schimbare sens este doar unul dintre neajunsurile autostrăzii Bucureşti- Ploieşti.

Asta pentru că pe A3 nu există nici spaţii de servicii, nici benzinării, nici puncte S.O.S.

Mănânci pe bordură, că nu-s spaţii amenajate
Mănânci pe bordură, că nu-s spaţii amenajate

Nimic! Practic, nu poţi opri maşina nicăieri, chiar dacă ţi se face rău şi ai nevoie de o gură de aer.

De toalete nici nu poate fi vorba, iar gardurile de protecţie împotriva animalelor te împiedică să ajungi în boscheţi sau la marginea pădurii.

Astfel, pe A3 intri doar dacă eşti pregătit să parcurgi fără oprire cei 62 de kilometri care leagă Bucureştiul de Ploieşti.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
marelbo png
loto jpeg
cincsor dimineata jpg
1 sfantul spiridon jpg jpeg
Demonstrație efectuată de reprezentanții MAI în pregătirea aderării României cu frontierele aeriene și maritime la spațiul Schengen, în aeroportul Otopeni, Ilfov. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
insulina jpeg
Padure din viitoarea Centura Verde Bucuresti Ilfov foto Centura Verde jpeg
Sens giratoriu FOTO Shutterstock jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net