Cine este Katrin Adt, prima femeie la conducerea brandului Dacia din istoria Renault
Renault aduce pentru prima oară în istoria sa o femeie la conducerea mărcii Dacia. Katrin Adt, fosta vicepreședintă Mercedes-Benz, a fost numită director general. Numirea are loc în cadrul unei reorganizări majore sub noul CEO al grupului, François Provost.

Numirea are loc într-un moment delicat pentru constructorul francez, confruntat cu presiunea unei piețe tot mai competitive și cu scăderea cererii. „Pentru a răspunde tuturor provocărilor cu care ne confruntăm, avem nevoie de o organizație capabilă să ia decizii mai rapide, să execute mai eficient și să fie mai aproape de clienții săi”, a declarat Provost.
Cine este Katrin Adt
Katrin Adt aduce la Dacia o experiență de peste două decenii în industria auto, cu un parcurs solid în cadrul Daimler și Mercedes-Benz.
Ea a condus marca Smart, a fost CEO al Mercedes-Benz Own Retail Europe și a ocupat funcția de vicepreședinte pentru audit corporativ.
Cariera sa s-a concentrat în special pe zona de retail și vânzări, o orientare considerată esențială pentru succesul Dacia.
„Dacia este în mod evident o marcă extrem de orientată spre retail, mai mult decât altele. Asta aduce sânge proaspăt”, a afirmat Michael Foundoukidis, analist la grupul de servicii financiare ODDO BHF, citat de Reuters.
Adt îl va înlocui pe Denis Le Vot. Acesta s-a aflat printre favoriții la poziția de director general al Renault, însă va părăsi compania, a precizat grupul.

De asemenea, Renault l-a numit pe Fabrice Cambolive, aflat în prezent la conducerea mărcii Renault, în noua funcție de director de creștere al grupului.
Fostul CEO Mercedes-Benz preia conducerea la Dacia
Renault speră ca aceste schimbări să accelereze procesul de adaptare la provocările pieței globale. În ultimele luni, compania a emis un avertisment privind profitul, iar acțiunile sale au scăzut, reflectând dificultățile întâmpinate.
Numirea lui Adt la conducerea Dacia semnalează dorința grupului de a revitaliza brandul low-cost, păstrându-i în același timp relevanța pentru clienți.
„Pentru a face față tuturor provocărilor, trebuie să fim mai eficienți și mai apropiați de consumatori”, a subliniat Provost.
Cu un profil orientat către retail și cu o viziune axată pe transformare, Adt ar putea deveni figura centrală a următorului capitol din povestea de succes a Dacia.



































