Cumpără mașina lui nea Nicu! Averea lui Ceaușescu se vinde bucată cu bucată

Ultima actualizare:

    Ceauşescu îşi plimba invitaţii oficiali în celebrul ARO
Ceauşescu îşi plimba invitaţii oficiali în celebrul ARO

La 30 de ani de la Revoluţie, averea lui Nicolae Ceauşescu se vinde bucată cu bucată. Inclusiv ce a rămas din flota auto. Maşina Aro cu care dictatorul mergea în vizitele de lucru va fi scoasă din nou la licitaţie. Iar preţul de pornire e acum de 103.125 lei.

Primul automobil de Protocol al Republicii Socialiste România ar putea deveni al tău. Agenţia Naţională pentru Administrare Fiscală (ANAF) a scos la vânzare Aro 304, maşina cumpărată de regim ”pentru dotarea gospodăriei de partid”. Licitaţia va avea loc pe 18 decembrie şi este a doua într-un interval de 11 luni. În ianuarie 2019, autoturismul de teren gri, fabricat în 1977 la fosta uzină auto de la Câmpulung, a fost scos la vânzare de stat pornind de la 103.125 lei. Nu l-a vrut nimeni, astfel că la 30 de ani de la Revoluţie, Fiscul îşi încearcă din nou norocul.

Maşina are numere de Timiş pentru că intrase în proprietatea lui Ovidiu Tender
Maşina are numere de Timiş pentru că intrase în proprietatea lui Ovidiu Tender

De data aceasta, licitaţia porneşte de la 103.125 lei, cu 34.275 de lei mai puţin. Potrivit anunţului, autovehiculul are o capacitate cilindrică de 2.495 cmc, motor pe benzină, iar la bord a adunat numai 72.453 km.

ANAF se chinuie de un an să vândă la licitaţie ARO lui Ceaușescu, fabricat în 1977
ANAF se chinuie de un an să vândă la licitaţie ARO lui Ceaușescu, fabricat în 1977

”Nici măcar un şurub n-a fost de import. Era obligatoriu să demonstrăm că industria românească e capabilă să facă, de una singură, o asemenea maşină. Ce nu ştiu eu e cât a costat maşina atunci, cât s-a plătit pentru ea. Sunt informaţii care nu mi-au parvenit niciodată. E o situaţie mai complicată. E vorba de maşina prezidenţială Aro 1-B-1707. Era prima maşină care se realiza pentru dotarea gospodăriei de partid, cerinţa Comitetului Central al PCR, având scop de protocol”, povestea, în urmă cu un an, pentru adevarul.ro, inginerul Marian Bădiţă, care a lucrat efectiv la realizarea acestei maşini.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg
batrana flori getty jpeg
supa oase1 jpg
pod pixabay jpg
piatra neamt jpg
4325ad6e 8121 4bcc a4cc efe2d686fa2c jpeg
smoothie ovaz1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net