Eroare pe un mare aeroport din România. 300 de bagaje au fost încărcate în aeronave greșite. Unde au ajuns gențile turiștilor

Bagajele a peste 300 de turiști au fost încurcate și trimise la destinații greșite. Pasagerii care călătoreau spre Antalya și Hurghada s-au trezit fără bagajele lor. Eroarea avut loc pe Aeroportul Oradea, sâmbătă seara, 24 august, scrie adevărul.ro.

bagaje shutterstock jpeg

„În final am aflat că bagajele au fost încurcate"

Unul dintre pasageri a povestit că a așteptat aproape o oră la banda de bagaje din Antalya, doar pentru a afla ulterior că bagajele sale fuseseră trimise la Hurghada. „Am ajuns la 21.30 pe Aeroportul din Antalya şi am mers sa ne luăm bagajele pentru ca apoi să mergem la resort. Am aşteptat la banda de bagaje şi nimic, am stat cam o oră cred, pe urmă am întrebat la informaţii, ei nu ştiau de situaţie.

În final am aflat ce s-a întâmplat, că bagajele au fost încurcate. Am stat trei ore în aeroport ca să completăm şi nişte hârtii ca să ne trimită bagajele. A fost groaznic. Cu copii mici după noi, am rămas şi fără lapte praf, hainele sunt în bagaj. N-am păţit asa ceva de când călătoresc", a povestit și o orădeancă.

"Cred că e de film de comedie această situație"

„180 persoane au ajuns în Egipt Hurghada fără bagaje. Bagajele noastre au plecat în Antalya, iar bagajele lor au ajuns la Hurghada! Nu se poate așa ceva!”, a scris un turist.

„Nici până la această oră nu știm când vom primi bagajele. Avem medicamentele necesare zilnice, suferim și de diabet, insulina fiind în bagaj, precum și aparatul pentru apnee în somn. Cred că e de film de comedie această situație, pentru unii”, a precizat pentru ziarul Bihoreanul, un pasager din avionul către Hurghada.

Care a fost reacția aeroportului Oradea

Managerul Aeroportului Oradea Răzvan Horga a confirmat incidentul și a explicat că angajații au lucrat toată noaptea pentru a corecta greșeala. Potrivit acestuia, bagajele turiștilor din Antalya au ajuns la destinație duminică dimineața la ora 7:06, iar cele din Hurghada la ora 9:03. Totuși, 33 de bagaje care nu au putut fi încărcate pe prima aeronavă urmează să fie trimise prin alte aeroporturi.

Citește întreg articolul pe adevărul.ro

Fiicele Regelui Mihai si Principele Radu la parastasul de 6 ani al Regelui Mihai   Daniel Angelescu, Casa Majestatii Sale (2) jpeg
okmagazine.ro
historia.ro
mario iorgulescu jpg
politist1 jpg
Regina Margrethe a Danemarcei   Per Morten Abrahamsen jpeg
ambulanta elevi pexels jpg
index webp
dovleac istock jpg
tigara fum  dependenta  productie tigari   foto pixabay jpg