Găuri de un metru pe autostrada Lugoj-Deva

Ultima actualizare:

    Lotul 2 din autostrada  Lugoj-Deva ar fi trebuit  să fie inaugurat în  decembrie 2015Captură: Antena 3
Lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva ar fi trebuit să fie inaugurat în decembrie 2015Captură: Antena 3

România este ţara în care autostrăzile se surpă pe bandă rulantă. După Sibiu-Orăştie, acum în atenţia celor de la Drumuri se află Lugoj-Deva. Porţiuni din tronsonul 2 arată ca după un mare cutremur.

Autostrada Lugoj -Deva, construită în proporţie de 60%, reprezintă încă o pată neagră pentru autorităţi. Lucrările de mântuială fac ca o bucată din tronsonul 2, care se întinde pe 28 km, între Traian Vuia şi Coşteiu de Sus, să spulbere orice speranţă că circulaţia va fi deschisă prea curând. 17 km sunt cu probleme, iar pe 7 din ei unde au apărut fisuri uriaşe de mai bine de un metru în adâncime şi 30 cm lăţime.


    Captură: Antena 3
Captură: Antena 3

Surse din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) spun că aceste crăpături ar fi apărut pentru că s-a folosit material prost. Cei care lucrează la această porţiune mărturisesc şi ei că s-a ajuns aici pentru că o bună parte din umplutura folosită este nisipoasă, fiind extrasă din carierele din zonă, recunoscute pentru materia primă folosită în industria sticlăriei şi a ceramicii.

“Pe raza satului Temereşti a fost o carieră de unde s-a extras acest pământ nisipos. Acum se caută pământ mai bun în comuna Margina. Ploile au reuşit să provoace adevărate cratere în terasament. Cele mai mari probleme au apărut la nodul de descărcare de la Margina, unde s-a folosit doar umplutură de la Temereşti”, a declarat, pentru redesteptarea.ro, un muncitor. Surpriză sau nu, acelaşi constructor şi aceeaşi companie care a realizat studiul de fezabilitate şi la Sibiu Orăştie sunt vinovate pentru dezastru. Într-un cuvânt, italienii de la Salini Impregilo.

Sibiu-Orăştie a fost demolată în septembrie

În iulie, după opt luni de la inaugurare, Autostrada Sibiu - Orăştie a luat-o la vale, asfaltul s-a surpat pe o porţiune de 300 m, din cei 22 km, cât măsoară tronsonul. CNADNR a plătit experţi care au mers la faţa locului ca să explice ce s-a întâmplat acolo. Aşa au descoperit că totul a fost construit pe apă, fără nici un fel de consolidare. În septembrie, tronsonul a fost închis circulaţiei şi demolat. Acum se fac sondări ale terasamentului, care-i ajută pe specialişti să stabilească dacă va mai fi demolat vreun alt tronson.  

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Vinerea Mare, cea mai neagră zi a creștinismului  Ce semnificație are Prohodul Domnului jpeg
image
image
image
image
image
image
vinerea mare 2024 jpg
Metrou Basarab 2048x2048 jpg
telefon ecran getty jpg
casa de marcat supermarket pexels jpg
gratii 1 jpeg
Sebastian Olariu si tatal lui FOTO Antena 3 Facebook jpg
istanbul pexels jpg
urangutan pixabay jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net