Iată autostrada unde se construiesc WC-uri după 5 ani!
N-are benzinării și spații de servicii, însă WC-urile sunt aproape gata. Vorbim despre Austostrada București-Ploiești, deschisă acum cinci ani, unde șoferii trebuie să rabde 57 de kilometri pentru a-și face nevoile fiziologice.
Cine a mai pomenit un drum de viteză fără un loc unde tot omul să se ușureze atunci când are nevoie? Niciunde în lumea asta, doar la noi!
Autostrada București-Ploiești nu are spații de servicii, parcări și nici benzinării. Vestea bună este că se construiesc WC-uri după 5 ani de când a fost inaugurată.
La kilometrul 17 spre Ploiești, dar și în sens invers spre București a început construcția la toalete încă de acum opt luni. Muncitorii lucrează cu multe pauze pentru că primesc materialele cu țârâita.
Reporterii Click! au dat o raită prin șantier și l-au găsit acolo doar pe paznic. Nici urmă de lucrători.
N-au materiale cu ce să termine lucrarea
”Oamenii și-au terminat treaba, dar nu o pot continua pentru că nu au cu ce. Lipsesc vasele de toalete, chiuvetele, care nu au fost aduse”, ne-a spus omul.
La femei sunt patru cabine, în timp ce la bărbați două și un spațiu generos unde vor fi montate pisoarele.
Lucrările pentru parcări și spații de servicii costă 10 milioane de euro și ar fi trebuit să fie gata de două luni. Dar până când WC-urile vor fi deschise trebuie să ai grijă să nu bei prea multe lichide înainte să pleci la drum.
Benzinarii nu vor să participe la licitație
Totodată, nu pleca fără să alimentezi. Pe A3 București-Ploiești nu există nici o benzinărie, iar surse din cadrul Companiei Naționale pentru Infrastructură Rutieră (CNAIR) ne-au dezvăluit că nici nu vom avea prea curând.
”Traficul este redus, pentru că autostrada se termină în Centură. Șoferii o evită și circulă tot pe DN1. Noi am organizat licitații, însă nu s-au prezentat benzinari. Aceștia așteaptă ca lucrările să se termine și autostrada să ajungă în București. Altfel zic că merg în pierdere”, ne-au mărturisit oficiali din cadrul CNAIR.
Porțiunea de autostradă pe care se poate circula are o lungime de 57 de kilomeri şi a fost data în folosinţă în 2012. La restul de 6,3 km încă se mai lucrează până anul viitor.
Traficul de pe A3 se va vărsa pe Șos. Petricani, din sectorul 2 al Capitalei. O zonă gâtuită și așa de circulația intensă.