KISS FM, radioul nr 1 in România dă voce generaţiei Millenials!

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

Inițiativa Kiss FM de a afla "de la sursa" cum stau lucrurile cu generatia Millenials (sau generatia Y, tinerii nascuti in anii '80 - '90) are la bază o serie de informatii, culese timp de doi ani dintr-o comunitate online de cercetare.

Specialiști în studii de piață, la rândul lor reprezentanţi ai acestei generaţii, au stat de vorbă în fiecare zi cu 200 de millennials care au împărtășit stilul lor de viață, modul în care se raportează la diferite industrii, trenduri și chiar modul de implicare în evenimentele sociale care se întâmplă în România.

Prin acest workshop Kiss FM a deschis dialogul între participanți, iar ideile generate au demonstrat încă o dată complexitatea acestei generatii, numita cu această ocazie și ”Generația Căutătorilor”. De ce? Pentru că e una dintre primele generații care a început să pună întrebări „incomode”, să exploreze și să caute răspunsuri din mai multe surse, online si offline; este generația care explorează și caută să aplice și să dezvolte noi trenduri.  

Astfel a aparut booklet-ul „Milenialii: Generația Căutătorilor”, care prezinta profilurile acestor căutatori, ele diferențiindu-se, în principal, prin nevoile, valorile și chiar temerile pe care le au acești tineri.

simeon stalpnicul png

Iata cele mai importante profiluri: 

Căutătorul de Stabilitate - 27% - este cel care își dorește „liniștea, deoarece nu mă simt confortabil în zone de conflict. Îmi doresc stabilitate ca să nu am grija zilei de mâine”.

Căutătorul de Conexiuni - 26% - se simte „ataşat de familia şi prietenii mei și cred că oamenii care ne înconjoară ne definesc! Sentimentele de apartenenţă, de iubire, de grijă, mă definesc cel mai bine!” .

Căutătorul de Originalitate  - 14%-  spune despre el: „Îmi place să mă diferenţiez faţă de restul lumii! Îmi cunosc adevărata valoare, învăţ pentru a mă dezvolta şi pot mereu să demonstrez cât de înzestrat sunt!”.

Căutătorul de Succes - 13% - este mândru, în primul rând, de realizările profesionale: „Am obţinut un job conform aşteptărilor și muncii mele şi mă face să mă simt mândru de mine”.

Deși există tendința de a caracteriza aceasta generatie „diferita” de generațiile anterioare, aceste 4 profiluri scot la iveala o tendință des intalnita la populatia tarii: toleranța scăzută la risc, căutarea zonei de confort și siguranța zilei de mâine.

Astfel Generația Căutătorilor prefera produse și servicii care să îi ajute să aibă grijă de cei dragi (73%), care îi fac să se simtă relaxați și în siguranță (74%) sau care să îi ajute să uite de grijile zilnice și să se bucure de viață (67%) și mai puțin produse care să îi facă diferiți și originali (55%) sau puternici și influenți (52%).

Toate aceste informatii relevante despre generaţia millennials din România au fost materia primă a workshop-ului. Pe baza informatiilor, participanții au replicat căutarea reprezentanţilor millennials într-un exercițiu creativ, folosind instrumente de cercetare specifice  DesignThinking.

DesignThinkers Academy este o organizație globală fondată în Olanda care inca de la înființare și-a propus să abordeze provocările de business dintr-o perspectivă centrată pe oameni și pe dezvoltarea capacității de a crea un impact pozitiv. Solutiile DesignThinkers Academy sunt utilizate de companii precum Google, Nike, Coca-Cola, MasterCard, Philips, iar începând din 2018 si în Europa de Est, prin deschiderea unei subsidiare în România.

Mai multe informații despre DesignThinkers Academy Romania sunt disponibile aici: designthinkersacademy.com/bucharest/

De la școala DesignThinkers Academy, Thomas de Bresser (Senior Service Designer DesignThinkers Group Amsterdam) și Lăcrămioara Loghin (co-fondator DesignThinkers Academy Bucharest) au pus la lucru inovația și inspirația participanţilor, iar Exact şi WaveTree0 au pus la dispoziție specialiștii în studii de piață, la rândul lor reprezentanţi ai generaţiei millennials: Denisa Apreutesei (Senior Qualitative Researcher în cadrul Exact Business Solutions) și Adina Manta (Online/ Offline Research Lead în cadrul WaveTree0).

Kiss FM este de 10 ani radioul numarul 1 în România cu o audiență zilnică de 2,5 milioane de ascultători la nivel național, targetul principal fiind ascultătorii din generația millennials. Alături de Kiss FM, din același grup media – AG Radio Holding – mai fac parte Magic FM și Rock FM, precum și televiziunile muzicale Kiss TV, Magic TV, Rock TV și publicația online unsitedemuzica.ro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințul George, Prințesa Charlotte și Prințul William Foto Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
4 front poza mare jpg
cat 7032641 1280 jpg
natalia negru st  iosif dimitrie anghel jpg
Greseli de igiena dentara  Sursa foto Pixabay jpg
parlamentul romaniei jpg
lidl jpg
drum sofer masina1 jpeg
Rusia versus SUA FOTO SHUTTERSTOCK
image
actualitate.net
image
actualitate.net