Mario Iorgulescu, arestat în lipsă. Decizia nu este definitivă
Mario Iorgulescu a fost arestat în lipsă. Aceasta este decizia Tribunalului București, care a admis cererea procurorilor ce se ocupă de caz. Fiul președintelui FRF, Gino Iorgulescu, este acuzat că în toamna anului trecut a condus mașina beat și drogat provocând un accident rutier în urma căruia doi copii au rămas fără tată. În prezent, Mario Iorgulescu este internat într-o clinică privată din Italia.
În primă fază, dosarul cu cererea de arestare preventivă a ajuns pe masa judecătorilor la mijlocul lunii februarie, însă luarea unei decizii a fost amânată până marți, 3 martie. În cursul acestei zile, judecătorii au amândat din nou luarea unei decizii, până joi, 5 martie. Azi, Tribunalul București a dispus arestarea preventivă pentru 30 de zile. Decizia nu este definitivă.
Pe 8 septembrie 2019 a ucis un tânăr de vârsta lui. Se scrie în rechizitoriu
Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu se face vinovat de producerea unui accident rutier, în data de 8 septembrie 2019, în urma căruia un tânăr de doar 24 de ani și-a pierdut viața. Mario este acuzat că nu a oprit la culoarea roșie a semaforului, a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră și s-a urcat la volan beat și drogat. Iată ce au scris procurorii în rechizitoriu: „Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din satul Gulia, comuna. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, municipiul București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, au scris procurorii în rechizitoriu.