FOTO Staţiile de metrou Academia Militară şi Orizont sunt gata

Ultima actualizare:
Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe  ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)
Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)

Lucrările la Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei-Pantelimon avansează pe zi ce trece. Astfel că prima interstaţie, cu tunel dublu finalizat, este gata. El a fost săpat între Academia Militară şi Orizont.

Cine trece pe lângă şantierul de la Magistrala 5 are impresia că nu există picior de muncitor. E bine, lucrurile nu stau deloc aşa. Cu toţii se află acum în subteran, acolo unde se sapă la greu.

Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe  ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)
Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)

Se construiesc tunelele, care fac legătura între staţii. Prima interstaţie este gata şi vorbim aici despre Academia Militară- Orizont, unde există tunel pe ambele fire.

Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe  ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)
Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)

Lucrările la ea au fost terminate pe 8 ianuarie, când cea de-a doua cârtiţă uriaşă, Filofteia, a terminat execuţia tunelului dintre staţiile Academia Militară şi Orizont, pe firul doi, în lungime de 533 de metri.

Staţia Academia Militară: Iată cum arată prima staţie de pe traseu la interior (stânga) şi la exterior


    Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe  ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)
Staţia Orizont “Cârtiţele” au săpat tunele pe ambele fire şi s-au întâlnit aici. La suprafaţă nu mai lucrează nimeni (Fotografii: metrouuşor.com)

Primul fir, săpat de Varvara, a fost gata pe 8 noiembrie. Acest utilaj este pregătit acum de constructori pentru începerea săpăturilor, în zilele următoare, către următoarea staţie, Favorit. Tunelul pe care-l va realiza va avea o lungime de 342 de metri. Utilajul Filofteia  va fi transferat în capătul opus al staţiei, pentru a-şi continua  şi el traseul. Graficul de lucrări prevede ca structura staţiilor şi a tunelelor să fie gata în prima jumătate a anului 2015.

Urmează apoi să fie realizate lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016. Tronsonul ce va lega Drumul Taberei de centrul Capitalei va avea o lungime de 6,2 kilometri şi va număra zece staţii, iar costurile lucrărilor se ridică la aproximativ 260 milioane de euro.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Ebrahim Raisi FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
alergii  jpg
protest INQUAM Photos  jpg
khamenei alegeri tw1 jpg
florentina jpg
Magazin FOTO  Unsplash jpg
bucharest jpg
ploaie  foto   Shutterstock jpg
edesia ro 202207 miedul bautura straveche din miere de albine 02 1024x684 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net