Prelungirea Ghencea va avea patru benzi și linie de tramvai. Transformarea durează doi ani și costă 559 de milioane de lei
În sfârșit, una dintre arterele aflate în”topul rușinii”rutiere în București, va fi modernizată.”Parlamentul”Capitalei a aprobat miercuri lărgirea Prelungirii Ghencea, amenajarea de trotuare și piste de biciclete, a unei linii de tramvai și a unei mari parcări la capătul străzii
Prelungirea Ghencea este cea mai aglomerată arteră din sud-vestul orașului, iar proiectul aprobat miercuri în unanimitate de Consiliul General prevede modernizarea acestei ieșiri din Capitală. Concret, Prelungirea Ghencea va fi lărgită între strada Braşov şi Centura Bucureşti, zonă abandonată până acum din punct de vedere al infrastructurii. Pentru a determina autoritățile să-și îndrepte atenția și asupra acestei ieșiri din București, riveranii au ieșit de mai multe ori în stradă.
„Proiectul în sine prevede lărgirea la patru benzi, păstrarea tramvaiului 41, piste de biciclete şi trotuare, vom avea şi trei pasaje pietonale pentru fiecare şcoală din zonă. Vom face întâi benzile, apoi va fi execuţia a tot ceea ce înseamnă tramvai şi buclă de întoarcere. Până la sfârşitul anului documentaţia va fi gata şi vom începe şi demolările din zonă”, a explicat pentru news.ro, Marius Coajă, consilier al primarului general. Costul investiţiei este de aproape 559 de milioane de lei.
Proiectul mai prevede reabilitarea tuturor rețelelor de utilități, extinderea până la limita orașului a liniei 41 de metrou ușor şi construirea unei parcări supraetajate la capătul Bulevardului Prelungirea Ghencea. Parcarea este destinată celor care vin în oraș și nu vor să înfrunte traficul din București și va fi realizată aproape de pasajul rutier suprateran, aflat în construcție la intersecția dintre Șoseaua de Centură și Prelungirea Ghencea