RCS&RDS, amendată că a refuzat un client
Când toate companiile de telefonie se bat pentru a „fura” abonați din rețelele concurente, RCS&RDS își permite să refuze clienți. Compania a fost amendată cu 10.000 de lei de autoritatea de reglementare în domeniul comunicațiilor, ANCOM, fiindcă nu a acceptat portarea în rețea a unui client care a plecat din rețeaua altui operator. Reprezentanții RCS&RDS au declarat că e vorba de un incident izolat, pentru care și-au cerut scuze.
Operatorul de telefonie RCS&RDS are o bulină neagră după ce luna trecută a fost sancționat cu 10.000 de lei pentru că a refuzat un client. Mai exact, un angajat al firmei a respins solicitarea de portare pe cartelă în propria rețea a unui număr de telefonie mobilă care funcționa pe bază de abonament într-o altă rețea. Clientul a depus o plângere la ANCOM, nemulțumit de modul în care a fost tratat. Autoritatea a luat decizia de a sancționa acest comportament discriminatoriu. În replică, reprezentanții RCS&RDS spun că amenda primită e pentru un incident izolat, nu pentru o practică obișnuită.
„Compania RCS&RDS respectă condițiile stabilite de către Autoritatea Națională pentru reglementare în Comunicații și acceptă cererile de portare în/din rețeaua fixă și mobilă, chiar dacă utilizatorul solicită trecerea de la abonament la cartelă preplatită. Sancțiunea primită a fost ca urmare a unei situații neplăcute cu care s-a confruntat un client într-un punct de prezență al companiei, pentru care ne cerem scuze”, au declarat oficiali ai companiei, citați de hotnews.ro.