Scăpaţi-ne de trenuri şi la Petricani!
Scăparea şoferilor vine de pe Centura Feroviară! Ca să se descongestioneze traficul din Capitală, dar şi cel al trenurilor, CFR va devia unele marfare pe lângă oraş. Deocamdată, se fac lucrări la calea ferată.
Trenurile au blocat Bucureştiul, care ocricum se află pe primul loc în topul celor mai aglomerate capitale Europene. Sunt cinci bariere care trec prin oraş, astfel că, atunci când sunt coborâte, maşinile stau în coloană zeci de minute. Este una pe Şos. Andronache, o alta pe Şos. Petricani, încă una pe strada Baicului, de lângă Gara Obor, încă una pe Şos. Dudeşti Pantelimon, lângă Gara Titan Sud, dar şi pe Prelungirea Ghencea cu Domneşti.
Muncitorii lucrează la reabilitarea căii ferate
Cei de la CFR Infrastructură fac eforturi ca să nu mai lase trenurile de marfă să o ia prin mijlocul Capitalei. Pentru început, marfarele care vin dinspre Craiova, Piteşti şi Ploieşti nu vor mai trece pe Magistrala 800, prin Băneasa-Pantelimon, acolo unde au avut loc multe accidente, din cauza pietonilor care voiau să taie Parcul Herăstrău, ci vor fi deviate pe Centura Feroviară a Bucureştiului, prin Chitila - Mogoşoaia - Otopeni - Voluntari-Pasărea. Zona a fost lăsată în paragină cinci ani, până în urmă cu o lună, când au început reparaţiile.
“Cu prima etapă suntem la final. Au avut loc lucrări de întreţinere şi reparaţii la traverse, şuruburi, astfel că până la sfârşitul acestei săptămâni se va circula cu locomotive Diesel. După ce vor fi gata şi lucrările la linia de contact vor intra şi cele electrice. Acum, trebuie stabilit orarul trenurilor, împreună cu societăţile. Acest lucru s-a dorit, în primul rând, pentru descongestionarea traficului feroviar, pentru că suntem într-o perioadă când se cară multe cereale şi ţiţei. Nu se ştie dacă şi marfarele care trec prin Petricani vor circula tot pe aici”, ne-au explicat surse din cadul CFR Infrastructură.
Bariera de la Petricani a devenit de zece ani o pacoste pentru şoferi, pentru că atunci când se lasă se formează cozi kilometrice de maşini.