Show de senzaţie la petrecerea Absolut Vodka - Experienţa ABSOLUT cu un nou twist
În cadrul evenimentului găzduit de Academia Română, ABSOLUT VODKA a încheiat campania ABSOLUT BLANK desfăşurată sub motto-ul "IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK".
Proiectul a debutat în iulie 2011 în Marea Britanie şi i-a provocat creativ pe artiştii tineri şi non-conformişti să creeze un univers vizual la fel de neconvenţional şi colorat. ABSOLUT VODKA şi-a transformat sticla iconică în reproduceri din canvas, albe, şi le-a pus la dispoziţie artiştilor selectaţi care s-au lăsat inspiraţi de universul vibrant şi excepţional al mărcii.
În România, ABSOLUT BLANK a dat startul creativităţii anul trecut în Bucureşti, colaborând cu 17 artişti non conformişti români, care au reinterpretat în viziunea şi stilul propriu câte o piesă din uriaşa sticlă ABSOLUT de 8 metri. Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina, Alina Buzilă, Elis Iaia, All Hollow, Cutarică (Vlad Mihai), Mihai Neom, Mihai Popescu, Stephan Pelger, Anca Rusu, Ciprian Dumitriu, Andrei Serghie, Andreea Benu, Cătălin Tzetze Rădulescu şi Pisica Patrată (Alexandru Ciubotariu) sunt artiştii care au conturat sticla ABSOLUT prin pictură, aerograf, design digital, colaj, vinil, fotografie, cooking, ilustraţie, instalaţii, ceramică, grafitti.
Primul din cele 17 canvasuri albe a fost creat de Andrei Pavel, artist aerograf, cu piesa «Color Touch». Loreta Isac a continuat cu grafică în acrilice realizând lucrarea «Organic», iar designerul George Neagu a creat cu versatilitate şi ingeniozitate piesa «Colivia», inspirându-se din nevoia de libertate a unei păsări. «AltUnde», lucrarea Sorinei Vazelina, a fost realizată printr-un mix original de colaj şi ilustraţie. Inspirată de mozaicul catalan, Alina Buzilă asistată de Mihaela Pavelescu, a creat din ceramică pictată «Ice Flower», cea de-a cincea pânză ABSOLUT BLANK.
În cadrul evenimentului ABSOLUT ART 3XPERIENCE, alţi trei artişti non-conformişti şi-au demonstrat creativitatea. Elis Iaia a îmbinat culoarea şi vinilurile în lucrarea «Sound Drops», ALL HOLLOW a folosit un mix de fotografie şi pictură pentru a reda «Hollow Wear», iar Cutărică (Vlad Mihai) s-a folosit de pirogravură pentru a crea «ABSOLUT Bucolic», o lucrare ce simbolizează perfect folclorul românesc. Mihai Neom a creat «Maşina de culori», inspirată de un desen din copilările pe care l-a reinterpretat, utilizând tehnica pe care o stăpâneşte cel mai bine: grafitti.
«Inspiraţie din Bucovina» a fost piesa în care Anca Rusu a ales să realizeze un mozaic din boabe comestibile ca dovadă că munca în bucătărie poate fi un act de creaţie. Reinterpretând şi reinventând diverse fragmente din istoria obiectelor din lemn, Mihai Popescu a tradus povestea «ABSOLUT Biutiful» chiar în atelierul său. Cătălin Rădulescu ne-a propus compoziţia «ABSOLUT Wisecounter Clock», cu un colaj de obiecte ce amintesc de emoţiile prin care trec oamenii în fiecare zi, avand ca piesă centrală un ceas funcţional, dar care întoarce timpul.
«ABSOLUT MADNESS», «ABSOLUT PARTY» și «IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK» sunt creațiile artistice realizate de câştigătorii competiţiei online ABSOLUT ARTISTS desfăşurată pe pagina de Facebook ABSOLUT ROMANIA, adică Ciprian Dumitriu, Andreea Benu şi Adrian Serghie. Stephan Pelger a adăugat încă o piesă a acestui puzzle cu piesa «Tailor made mix», cu o tehnică de patchwork ce a îmbinat mai multe texturi, culori şi forme pentru a reda un întreg unitar. Ultima piesă a fost realizată cu markere şi vopsea de Alexandru Ciubotariu, aka Pisica Pătrată şi a purtat numele de «ABSOLUT Thoughts». Alexandru a mixat personaje şi elemente proprii imaginaţiei lui, pliate pe forma gâtului sticlei.
ABSOLUT BLANK a însemnat astfel 1 an de colaborări vibrante şi inspiraţionale, texturi îndrăzneţe, tehnici neconvenţionale şi work in progress. "Aseară am ajuns la finele unui drum frumos şi inspirat, de a contura viziunea artiştilor români vis a vis de universul creativ al brandului ABSOLUT. Am aşteptat cu nerăbdare să vedem cum va arăta în final simbolul brandului - sticla iconică - în interpretarea creativilor români şi sperăm ca toţi invitaţii noştri să fi fost la rândul lor inspiraţi de rezultatul demersului nostru creativ. Urmează o altă etapa vibrantă pentru noi începută chiar aseară, la Academia Română", a declarat Nicoleta Dumitraşcu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.
Pentru că ABSOLUT este un brand care se reinventează în fiecare an, partea a doua a evenimentului a surprins cât mai multe din elementele noii campanii: ABSOLUT GREYHOUND. Dovadă că teritoriul creativităţii ABSOLUT este vast, brand a colaborat cu Swedish House Mafia - un grup de electro pop din Suedia care a adăugat şi muzica universului mixologiei mărcii, pentru ca toţi fanii să ştie şi cum sună un cocktail.
În săptămânile următoare, ABSOLUT va lansa o nouă provocare pentru experienţe excepţionale, aşadar, stay tuned pe contul de Facebook ABSOLUT ROMANIA.
Din iulie 2008, The Absolut Company este parte a grupului Pernod Ricard, care deţine unele dintre cele mai prestigioase branduri de băuturi alcoolice din lume.