Soţii Năstase «se ceartă» pe vacanţa de vară

simeon stalpnicul png

Gata munca, începe vacanţa mare ! Parlamentarii au tras ieri obloanele şi au plecat spre case, cu gândul la excursiile pe care le vor face vara asta. Din păcate, spun ei, criza i-a lovit în plin şi nu-şi mai permit vacanţele de altădată.

Criza financiară, apropierea campaniei electorale, dar şi mişcările de pe scena politică internă i-au făcut pe aleşi să îşi schimbe orientările în materie de vacanţe exotice.

Dacă în alţi ani se întreceau între Seychelles, Bora-Bora, Thailanda, Miami, acum politicienii noştri fac front comun şi, fie stau în ţară - munte, mare, mănăstiri, fie se duc pe undeva prin Europa, dar nu foarte scump, o Turcie, o Grecie.

Năstase:«Dana vrea Turcia,eu sudul Franţei»

Fostul premier Adrian Năstase simte anul acesta din plin că băieţii săi s-au făcut mari şi nu prea mai au planuri comune cu mama şi tata. "Dana şi cu mine ne simţim aproape bunici", glumeşte Năstase.

"Copiii au treburile lor, cu prietenii lor, aşa că eu şi soţia ne tot întrebăm de câteva zile încotro să mergem. Sigur, vom sta la Cornu, apoi prin Ar­deal cu nişte prieteni. Aici am picat amândoi de acord. Să vedem cu marea. Dana vrea în Turcia că este curat şi confortabil, însă eu spun că e mult prea cald. Eu aş opta pentru varianta a doua : sudul Franţei. Avem acolo nişte prieteni buni care ne-au invitat să stăm la ei. Chiar dacă e cald, briza este mai puternică", ne-a mărturisit Adrian Năstase.

Rodica Nassar, de ziua fiicei, în Liban

Vicepreşedintele PSD Rodica Nassar păstrează vara tradiţia familiei: merge cel puţin o lună în Liban, la familia soţului, pentru a sărbători, pe 29 iulie, ziua fiicei ei, Yara.

simeon stalpnicul png

"A fost nebunia asta politică, apoi tot felul de acţiuni pe la partid şi încă nu am stabilit exact unde plecăm. Fiica noastră a terminat acum şcoala şi în fiecare dimineaţă ne întreabă când ajungem în Liban. Îi place mult acolo".

Dan Radu Ruşanu: Vara la munte, iarna la soare

Fruntaşul liberal Dan Radu Ruşanu este adeptul vorbei iarna la cald şi vara la răcoare.

simeon stalpnicul png

"Avem la Rucăr o casă de vacanţă şi aerul de munte este cel pe care îl căutăm în perioadele călduroase. De obicei, spre destinaţiile cu mare şi soare mergem când în ţară se lasă frigul. Iarna alegem fie Sharm el Sheik în Egipt, fie Aqaba în Iordania".

Oana Niculescu Mizil: Cu socrii la mănăstirile din Moldova

Ca şi colega ei de partid, Oana Niculescu Mizil merge vara în vizită la părinţii soţului ei, tot în Liban. După ce vor sta o perioadă acolo, socrii ei vin să viziteze România.

simeon stalpnicul png

" Ne-am gândit că părinţilor soţului meu le-ar plăcea să viziteze Moldova, aşa că împreună vom face un tur al mănăstirilor, care sunt faimoase dincolo de graniţe".

Maria Stavrositu: «Îmi duc copiii la Disneyland»

Deputata PDL de Constanţa, Maria Stavrositu nu prea tânjeşte după apă, plajă şi soare pentru că ea locuieşte la malul mării.

simeon stalpnicul png

Aşa că anul acesta are de gând să fugă pentru câteva zile de relaxare în Delta Dunării. Ea le-a promis şi băieţilor ei, de 7 şi 8 ani, că îi va duce la Disneyland la Paris.

"Încă nu am făcut rezervările dar o să ajungem!".

Citeşte şi:

Elena Udrea şi-a făcut planuri de vacanţă

Cătălin Măruţă şi Andra se pregătesc pentru primul concediu în trei! Află unde!

Pleci acum în vacanţă, primeşti 2 zile gratis

submarin francez
soare plaja pixabay jpg
schelete craniu freepik jpg
oua vopsite de paste jpeg
familie targu jiu1 jpg
aron pumnul colaj captura video jpg