Uite pericolele care te pândesc pe linia 41!

Ultima actualizare:

    La ieşirea din Stadionul Ghencea nu e  nici un indicator  de avertizare, iar  vizibilitatea în zona căii de rulare e  obturată de un panou electoral (Fotografii: Dan Bistriţeanu/Petrică Tănase)
La ieşirea din Stadionul Ghencea nu e nici un indicator de avertizare, iar vizibilitatea în zona căii de rulare e obturată de un panou electoral (Fotografii: Dan Bistriţeanu/Petrică Tănase)

A fost creată pentru a asigura transportul bucureştenilor din cartierele 1 Mai, Crângaşi, Militari, Drumul Taberei şi Ghencea. În 2002, când i s-a conferit statut de „metrou uşor”, lucrarea a fost considerată desăvârşită.

La zece ani de la modernizarea sa, linia 41 e însă mai periculoasă decât s-ar fi aşteptat iniţiatorii ei.

Click! a descoperit câteva puncte negre pe traseul de 11 km al liniei care transportă zilnic zeci de mii de bucureşteni între Casa Presei şi Ghencea.

Deşi a fost creată pentru a asigura un transport rapid pe calea ferată, vatmanii au restricţii de viteză pe aproape tot traseul.

Linia devine periculoasă când vatmanii nu respectă aceste restricţii. Un loc de groază este pasajul subteran Lujerului, în care tramvaiele intră cu o viteză mai mare de 30 km/h.

Orice obstacol aflat pe şine devine imposibil de evitat. Linia 41, drum prioritar pentru tramvaie, se dovedeşte periculoasă pentru pietoni.

Pe strada Turda, unde funcţionează singurul semafor acţionat cu buton de pe traseu, pietonii se pot trezi călcaţi de tramvai.

Semaforul poate schimba culoarea verde pentru pietoni în „roşu", pentru a acorda prioritate tramvaielor.

Acelaşi sistem, care funcţionează şi pe linia 32, i-a adus sfârşitul unui septuagenar.

Lujerului. Trei tramvaie s-au ciocnit la Lujerului din cauza vitezei neadaptate de vatmani la intrarea în pasaj

Trei tramvaie s-au ciocnit la Lujerului  din cauza vitezei neadaptate de  vatmani la intrarea în pasaj
Trei tramvaie s-au ciocnit la Lujerului din cauza vitezei neadaptate de vatmani la intrarea în pasaj

Şos. Virtuţii. Şoferii îşi pun viaţa în pericol tăind calea tramvaielor, deşi în intersecţie au indicator „obligatoriu înainte” 

Şoferii îşi pun viaţa în pericol  tăind calea tramvaielor,  deşi în intersecţie au indicator  „obligatoriu înainte”
Şoferii îşi pun viaţa în pericol tăind calea tramvaielor, deşi în intersecţie au indicator „obligatoriu înainte”

Strada Turda. Semaforul poate schimba „verdele” acordat pietonilor în „roşu”, pentru a permite trecerea tramvaielor

Semaforul poate schimba „verdele”  acordat pietonilor în „roşu”, pentru  a permite trecerea tramvaielor
Semaforul poate schimba „verdele” acordat pietonilor în „roşu”, pentru a permite trecerea tramvaielor

Încă un accident pe linia blestemată

Trei copii au ajuns la spital cu răni grave, ieri, după ce maşina în care se aflau a fost izbită în partea din spate de un tramvai de pe linia 41.

Şoferul maşinii, tatăl copiilor, nu s-a asigurat când a ieşit din zona Stadionului Ghencea pentru a se încadra în circulaţie pe Bulevardul Ghencea.

Însă vizibilitatea în zona căii de rulare e slabă din cauza unui panou electoral de înălţimea unui autobuz etajat.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
lumină PNG
image
image
image
image
image
image
easter bell 3321946 1280 jpg
carti biblioteca birou jpeg
scoala jpg
preot freepik jpg
ploaie jpg
Transilvania şi Basarabia, lebedele Mării Negre (din arhiva personală a lui Constantin Cumpănă) jpg
umar kamani nada adelle nunta profimedia jpg
FotoJet jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net