Un student din Iași s-a îmbogățit din sarmale. Ce afacere a pus pe picioare

Ultima actualizare:

    Emilian Popa a demarat afacerea cu sarmale în urmă cu puțin timpFOTO: bzi.ro
Emilian Popa a demarat afacerea cu sarmale în urmă cu puțin timpFOTO: bzi.ro

„Cinci sarmale la cornet” este conceptul inedit al unui student din Iaşi care a dat lovitura în afaceri! Emilian Popa are foarte mare succes în rândul ieșenilor, care îi trec în număr mare pragul magazinului.

Printre plăcinte, cozonaci și sărățele și ciocolată, fondatorul afacerii „Plăcintele Domnești” a pornit un nou concept care a ajuns să fie tot mai căutat în municipiu. Emilian Popa face și vinde tradiționalele sarmale la cornet!

În urmă cu patru ani, punea bazele plăcintelor, iar anul acesta, pe 21 februarie, a obținut o finanțare nerambursabilă, prin programul „Start Up Nation”, în valoare de 40.000 de euro, bani care l-au ajutat să deschidă o ciocolaterie, „Emilio Chocolaterie”.  

Sarmale în cornet din pâine

Însă nu s-a oprit aici. În urmă cu o săptămână, Emilian Popa a început să vândă și sarmale. Nu orice fel de sarmale, ci tocmai la cornet, scrie bzi.ro.  


    FOTO: bzi.ro
FOTO: bzi.ro

Ideea de sarmale la cornet a fost a unei firme din județul Vaslui care vindea produsul într-un cornet normal de înghețată. Emilian Popa a investit și a cumpărat o linie de producție pentru cornete din pâine în care să pună sarmalele. „Cornetul comestibil se îmbibă în sosul de la sarmale și devine o garnitură perfectă”, a spus Emilian Popa pentru bzi.ro.

În magazinul în care se comercializează sarmalele din carne de porc, carne de vită sau din amestec de carne de porc cu vită, se găsesc și sarmale vegane pentru cei care nu consumă carne sau țin post. Toate produsele necesare pentru prepararea sarmalelor sunt naturale și procurate de la producători locali sau din piețele orașului.

Afaceristul vrea să se extindă   

Tânărul antreprenor a spus și că vrea să se extindă în cartierele din oraș cu afacerea sa: „Vrem să deschidem puncte mici în fiecare cartier din Iași, dar mai întâi să se așeze puțin brand-ul și să vedem interesul clienților.”. Planul este realizabil, deoarece clienții sunt destui și prezintă interes pentru produse. Aceștia vin și cumpără sarmale la cornet pentru că, susțin ei, s-au săturat de pizza și shaorma, preferă să mănânce ceva mai tradițional. 

Citește și: 

Afacere inedită în Timişoara! Apeşi pe buton şi îţi faci căţelul lună!

Afacere inedită! Trei orădeni au scos la vânzare aer îmbuteliat de la Stâna de Vale

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Meghan Markle interviu, Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
mosmon baia mare jpg
apartament pixabay jpg
Dixville Notch vote jpg
casa fara gard america jpg
Taxi Romania FOTO Shutterstock jpg
dulceata kumquat grecia jpg
legoland jpg
1 black friday jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net