Unii se logodesc chit că e pandemie!

Ultima actualizare:

Te-ai aștepta ca în plină pandemie, când abia putem să ieșim din casă, ce să mai vorbim de călătorii, majoritatea românilor să-și rezerve cererile de logodnă pentru alte perioade.

Din fericire mulți nu pot pune stop iubirii și găsesc mereu metode inventive de a spune cea mai importantă întrebare din viața lor. Cei mai mulți îndrăgostiți au făcut tot posibilul să își arate iubirea cu un superb inel cu diamante.

Așa cum a explicat și un norocos client Valmand, „aveam inelul cumpărat de ceva timp, dar nu găseam niciodată momentul potrivit să o cer. Oricum simțeam că nu e îndeajuns de spectaculos și că probabil nu e atât de memorabil pe cât ar vrea ea. Dar am reușit să fugim un weekend în afara orașului și am zis <<gata, aici e locul și momentul perfect!>>. Și chiar așa a fost. A zis da, asta contează”.

În ciuda perioadei, vânzările pentru bijuterii s-au păstrat la cote ridicate, mulți optând pentru opțiunea de a-și livra gândurile la distanțe mai mari unde momentan nu au cum să ajungă. Așa se face că un inel cu diamant poate să-și găsească norocoasa în mai puțin de 24 de ore.

Specialiștii în relații de cuplu au atras atenția că această perioadă a fost una prielnică pentru consolidarea unor cupluri care se simțeau deja în punctul de a face un pas mare. „Să petreci atâta timp cu persoana iubită înseamnă ceva și dacă lucrurile au mers conform planului e și normal ca mulți îndrăgostiți să aleagă inelul și apoi să facă pasul cel mare”.

Specialiștii Valmand sunt siguri de un lucru: la finalul pandemiei lucrurile vor arăta cu totul altfel și lumea o să fie împărțită în două – cei care au ieșit din pandemie logodiți și cei care urmează să se logodească imediat după.

Cel mai apreciat lucru la piața de bijuterii, conform unui sondaj realizat pe un număr de peste 1.000 de clienți ai magazinelor de bijuterii, este faptul că ele reprezintă o investiție pe termen lung, nu se devalorizează și se adaptează pentru orice stil și venit. Cei mai mulți români sunt conștienți de faptul că atunci când achiziționează o bijuterie, de fapt, contribuie la patrimoniul valoric.

„Tocmai faptul că nu vorbim de obiecte perisabile, ori care ies din trend, transformă bijuteriile în obiecte atât de dorite și adorate. Trebuie să ținem mereu cont de faptul că istoria ne lasă periodic dovezi palpabile ale acestor investiții făcute de la familii nobile până la cei mai obișnuiți oameni care lasă moștenire inele, lanțuri, brățări din cele mai prețioase metale și decorate cu cele mai strălucitoare și frumoase pietre prețioase”, a mai menționat unul dintre cei mai experimentați bijutieri Valmand.

Piața bijuteriilor din România a crescut exponențial în ultimii 15 ani. La această creștere a contribuit și calitatea în creștere a produselor și faptul că românii au învățat mai multe despre cum să aprecieze și să recunoască o bijuterie autentică, conform datelor furnizate de Valmand - singurul producător de bijuterii din platina din România.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
mascati jpg
Diana  Sosoaca Foto Facebook Diana Ivanovici Sosoaca jpg
decebal refugul png
echipa film trei km pana la capatul lumii jpg
spion roman jpg
carne de porc craciun jpg
bacalaureat jpg
vant puternic Inquam Photos jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net