Vedete, jocuri şi parcuri tematice: Noi metode de promovare a maşinilor

Solutiile neconventionale de promovare a brandurilor sunt din ce in ce mai des aplicate de producatorii si dealerii auto din toata lumea.

De la pagini de Twitter si Facebook la variante ale masinilor de top incluse in jocurile video sau la vedete pe post de ambasadori ai unor marci traditionale, totul este folosit in batalia de a tine publicul fidel unei marci. Iar cand vorbim de fidelizare a unui public potent financiar, exemplul Ferrari este cel mai la indemana.

Nu are cum sa nu iti placa Ferrari. Marca italiana are fani pe orice meridian al lumii si cumparatori cu duiumul din zonele desertice ale Arabiei, acolo unde "printii aurului negru" isi pot indeplini orice fantezie in materie de masini extravagante. Asa ca pare de la sine inteles de ce parcul de distractii Ferrari World nu este amplasat in California, Florida sau in Italia. Ferrari World functioneaza extrem de bine in Abu Dhabi, fidelizand populatia, brusc imbogatita din exploatarea petrolului, cu experienta Ferrari inca de la primi pasi ai copiilor de emiri din zona.

Montagne-russe cu machete Ferrari, vizite in replici fidel construite ale primului garaj al lui Enzo Ferrari, curse de carturi Ferrari, toate sunt puse la dispozitia potentialilor clienti din zona Golfului Persic. Si strategia pare sa dea rezultate, din moment ce Ferrari, alaturi de Bugatti si Lamborghini, sunt printre cele mai achizitionate masini de catre mostenitorii marilor averi din Arabia Saudita, Iraq, Kuweit etc.

Un american autentic pentru o masina americana

Recent, Ford l-a desemnat pe Matthew McConaughey drept omul cel mai bun pentru a fi imaginea modelului Lincoln MKC 2015. Destul de ciudat, in conditiile in care cariera lui McConaughey nu s-a bazat pe vreun film de actiune in care acesta sa joace rol de pilot de curse, sofer diabolic ori vreun alt personaj care sa conduca cu mai mult de 60 de km/h in scenele filmate.

Chiar si asa, McConaughey are garantia americanului autentic data de accentul sau texan si aura de recent castigator al Oscarului. Pe de alta parte, Ford a iesit cu o imagine sifonata dupa criza financiara declansata in urma cu sase ani, iar cele mai groaznice lovituri, soldate cu disparitia unor branduri cu traditie in SUA, le-a incasat tocmai pe taram natal. Motiv pentru executivii din companie sa constientizeze ca si-au pierdut identitatea in fata publicului american si sa incerce salvarea marcii Lincoln prin folosirea lui McConaughey pe post de promotor al unei masini americane autentice.Vezi video şi cine a surclasat Ferrari.

„Priveghiul prinților“: Copiii Reginei au vegheat sicriul Elisabetei FOTO Profimedia
1 dana razboiu divort intro 1280x720 jpg jpeg
1 mihai voropchievici jpg jpeg
sex sex 0 jpeg
horoscop 19 decembrie jpg
infidelitate jpeg
sotie alexandru arsinel 284923 jpeg
chei locuinta
image
image
image
image
image
image
chei locuinta
sotie alexandru arsinel 284923 jpeg
„Priveghiul prinților“: Copiii Reginei au vegheat sicriul Elisabetei FOTO Profimedia
cumparaturi femeie magazine jpg
 Victor Pițurcă FOTO Mediafax
Echipa de cercetători s a pozat cu meteoritul jpg