Nordicii folosesc cel mai mult Internetul, în România şi Italia se accesează de la birou
"Lab Europe" este o asociaţie care reuneşte investitorii online şi care a strâns date pe baza cărora să poată fi studiate comportamentul şi atitudinile untilizatorilor online. Rezultatele au arătat diferenţe, dar şi afinităţi în modul de utilizare a paginilor web de către europeni.
Mai citeşte pe adevărul.it:
Furnizorii de Internet vor să taxeze Google
Italia nu ține pasul cu dezvoltarea Internetului
Potrivit studiului, nivelurile de penetrare a Internetului variază foarte mult între diferite regiuni ale Europei, de la 85% în Olanda la 32% în România, dar timpul petrecut pe internet şi frecvenţa de utilizare diferă puţin de la o ţară la alta. Desigur, aproape toate căile de acces la Internet în Europa sunt în bandă largă, conexiunile de pe bandă îngustă reprezintă doar 3%.
Cei mai mulţi utilizatori de Internet sunt conectaţi şase sau şapte zile pe săptămână (71%) şi în acele zile, 76% rămâne on-line pentru mai mult de o oră. 77% dintre europenii din ţările Nordice se folosesc de accesul la Internet în fiecare zi, est-europenii stau în medie, mai mult on-line: o treime (33%) rămân pe site-ul vizitat timp de 3 sau mai multe ore, la fiecare conexiune.
Conexiunile fără fir (wireless) sunt foarte răspândite, dar cu unele diferenţe semnificative: în Europa de Nord, Norvegia are un nivel de penetrare de bandă largă de 63%, în Europa de Sud 59% din familiile spaniole utilizează "web-mode fără fir", în timp ce doar 19% dintre maghiari au acces la Internet wireless.
Potrivit "Business Online" în Italia navighează pe Internet 93,7% din angajaţi şi liber-profesionişti, însă doar 9% dintre aceştia folosesc dispozitivele fără fir.