Peste 2,5 milioane de români au urmărit meciul CFR Cluj-Vaslui
Finala de la Iaşi, CFR Cluj - FC Vaslui, decisă la penalty-uri şi transmisă pe Pro TV, a înregistrat o audienţă medie de 9,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29,9% pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49, mai mult decât dublu faţă de Antena 1, care înregistrat în acel moment doar 4,5 puncte de rating şi 13,9 cotă de piaţă şi mai mult chiar decât finala Ligii Campionilor de pe TVR 1, de sâmbăta trecută, când audienţa medie a meciului Inter - Bayern a fost de 8,7 puncte de rating pe acelaşi public comercial.
Clasamentul s-a menţinut şi în rândul întregului public din mediu urban, când Pro TV a avut o audienţă medie de 10,4 puncte de rating şi 26% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea abia jumătate din cifra înregistrată de Pro TV, adică 5 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă.
Vârful de audienţă al finalei Cupei a fost atins la finalul celor 90 de minute regulamentare de joc, când peste 2,5 milioane de români din întreaga ţară aşteptau începerea loviturilor de departajare. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra în minutul de maximă audienţă de la ora 23.46 - 13,7 puncte de rating şi 48,7% cotă de piaţă, iar Antena 1 se clasa în acel moment pe locul al cincilea, cu doar un punct de rating şi 3,6 cotă de piaţă.
Echipa CFR Cluj a câştigat trofeul Cupei României, după ce a învins, miercuri, în finală, cu scorul 5-4 (0-0), după loviturile de departajare, formaţia FC Vaslui, şi a reuşit eventul.