Produsele de la Kaufland, Lidl și Pepco pe care românii se vor bate. Oferte de nerefuzat pentru clienți, rafturile se vor goli rapid

În această perioadă, retaileri mari precum Kaufland, Lidl și Pepco au adus pe piață oferte care au atras deja atenția publicului, transformând multe dintre produse în vedetele sezonului. De la mâncare și produse pentru gospodărie, până la îmbrăcăminte și decorațiuni, românii sunt pregătiți să-și umple coșurile de cumpărături cu produsele vedetă.

Supermarket. Foto: arhiva.
Supermarket. Foto: arhiva.

Cârnații fără E-uri, produsul sezonului la Lidl

Lidl a surprins prin introducerea unor produse românești sănătoase și naturale, fără conservanți artificiali, precum cârnații de mangaliță fără E-uri, produși în Harghita de Szekely Falat. Acești cârnați, preparați din carne de porc Mangaliță și condimentați cu ingrediente tradiționale, au devenit extrem de populari datorită calității și gustului autentic. Deși prețul lor este mai mare, mulți români îi consideră o investiție în sănătate, evitând aditivii dăunători din mezelurile convenționale.

Oferte de nerefuzat la produse esențiale, la Kaufland

În perioada aceasta, Kaufland a lansat oferte speciale care includ atât produse alimentare, cât și articole pentru întreținerea locuinței la prețuri imbatabile. Printre cele mai tentante reduceri se numără conservele de năut și sfecla roșie la doar 2 lei, ideale pentru cei care caută alternative accesibile pentru mesele de zi cu zi. În plus, produse de curățenie, lactate și cafea au prețuri reduse substanțial. De exemplu, detergentul Herr Klee de 3 kilograme este acum disponibil la 19,99 lei, cu 10 lei mai ieftin decât de obicei, iar cafeaua măcinată Fort de 500 grame costă doar 12,99 lei, fiind redusă cu 20%.

Reduceri masive la decorațiuni și articole de sezon la Pepco

Pepco a venit în întâmpinarea sezonului de sărbători cu o gamă variată de produse pentru Halloween și Crăciun, reducerile ajungând până la 50%. Decorațiuni tematice, haine și vesela de sezon se vând la prețuri mici, ceea ce a făcut ca multe dintre produse să dispară rapid de pe rafturi. Păturile plușate, pijamalele tematice și jucăriile pentru copii sunt produse extrem de căutate, iar clienții Pepco au ajuns să facă vizite frecvente, încercând să profite de aceste reduceri de sezon.

Pepco s-a gândit și la cadourile pentru Moș Nicolae și Crăciun, lansând diverse jucării la prețuri accesibile, de la păpuși și jucării de pluş, până la jocuri interactive și jocuri clasice. Părinții găsesc aici idei de cadouri perfecte pentru copii, pregătind micuților surprize de neuitat fără a afecta bugetul familiei.

Magazinele Lidl, Kaufland și Pepco au în această perioadă o activitate intensă, clienții fiind atrași de prețurile atractive și de varietatea produselor oferite. 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Nepoții Regelui Suediei profimedia 0947513002 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
jasmine larsen rapunzel instagram jpg
nasterea domnului jpg
dimitrie tomozei captura video jpg
cafea turceasca istock jpg
Pahar pahare vin alcool FOTO Shutterstock
irene ghica şi errol flyn foto profimedia
Somn - femeie care doarme FOTO Shutterstock
Ţările române la sfârşitul domniilor fanariote. FOTO www.wikipedia.org
image
actualitate.net
image
actualitate.net