Profitshare s-a lansat în Bulgaria, primul pas în strategia de extindere regională (P)
În luna ianuarie platforma de afiliere Profitshare se lansează în Bulgaria, prima țară din regiune vizată pentru extindere, și anunță lansarea până la finalul anului în Ungaria și Polonia. Prin expansiunea regională, Profitshare își dorește să își consolideze poziția de leader de piață în Europa Centrală și de Est.
Principalul obiectiv al Profitshare în Bulgaria este educarea pieței în direcția adoptării modelului de cost în funcție de rezultatele livrate în urma promovării online. Toate funcționalitățile platformei de marketing afiliat folosite în România vor fi disponibile și partenerilor din Bulgaria.
După lansarea în Bulgaria, echipa Profitshare se va concentra pe expansiunea platformei pe piețele mai avansate din Ungaria și Polonia.
„Considerăm că Bulgaria este o piață în care comerțul online se va dezvolta foarte mult în perioada imediat următoare. Capabilitățile noastre tehnice și experiența noastră de peste șase ani în marketing afiliat vor contribui semnificativ la această creștere.” a declarat Marius Pahomi, Director General al Conversion, companie care deține platforma Profitshare.
Despre Profitshare
Profitshare este platforma de afiliere cu cele mai mari vânzări din Romania. În cei șase ani de activitate, Profitshare a generat vânzări de peste 100 de milioane de euro și a plătit afiliaților comisioane de peste 4 milioane de euro.
Platforma Profitshare este deținută de către Conversion, unul dintre principalii furnizori de soluții de marketing online din Europa Centrala și de Est. Bugetele de publicitate online gestionate de către Conversion în 2014 au depășit 8,5 milioane de euro, iar printre clienții companiei se numără eMAG, OLX, Oriflame, Flanco, Volksbank și Banca Transilvania.