Răduleasca, Bendeac, Răzvan şi Dani i-au ţinut pe români cu ochii la TV, de Crăciun
Ediţia specială Neatza cu Răzvan şi Dani a plasat postul Antena 1 pe prima poziţie în topul de audienţă .Invitaţii speciali Horia Brenciu costumat în Moş Crăciun, Mircea Badea costumat în Guliver, Simona Gherghe în chip de Crăiasa Zăpezii, dar şi Mihai Gâdea care a interpretat live o melodie, au cucerit românii.
Astfel, Antena 1 a fost urmărită în medie de 455.000 de telespectatori, în mediul urban, iar Pro Tv situat pe locul 2 a fost urmărit de 442.000 de telespectatori. 696.000 de români i-au urmărit pe Răzvan şi Dani la ora 11.58 când ediţia specială a avut minutul de aur.
Mihaela Rădulescu a fost de asemenea lider cu emisiunea "Crăciun în familie" în intervalul 12.55-15.58. Mihaela a convins mai mult de jumătate de milion de români să urmărească Antena 1, în medie 518.000 de telespectatori , în timp ce Pro TV a fost urmărit doar de 500.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost înregistrat la oră 15.09, când Mihaela Rădulescu a fost urmărită de 803.000 de telespectatori din mediul urban.
Şi tot în ziua de Crăciun, Mihai Bendeac a fost urmărit de mai mult de un milion de români. În Puii mei a adunat în faţa micilor ecrane 1.013.000 de telespectatori au urmărit Antena 1 în intervalul 20.29-21.55, iar Pro Tv a fost urmărit doar de 965.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost atins la 21.07, când Antena 1 era urmărită de 1.493.000 de români.
Şi în seara de Ajun cu emisiunea "Crăciun cu Nae şi Vasile", Antena 1 s-a situat pe locul 1. Minutul de aur a fost înregistrat la 22:05 când 1.287.000 de români din mediul urban vizionau programul Antenei 1.
În intervalul 20:30-22:32, 795.000 de români din mediul urban au urmărit emisiunea, în timp ce, concurentul principal Pro TV a fost vizionat în acest interval orar de doar 621.000 de români. Cei doi comedianţi au fost preferaţi în schimbul filmului Omul păianjen 3.
Ediţia din Ajun a emisiunii Acces Direct a fost de asemenea leader de piaţă fiind urmărită de 482.000 români din mediul urban. Un alt program leader a fost Observator 16 care a fost urmărit în medie de 344.000 români din mediul urban în intervalul 15:59-16:59. Următorii clasaţi în acest slot au fost Realitatea TV, care a fost urmărită în medie de 275.000 de români şi Pro TV, urmărit de 259.000 de români din mediul urban.