„Războiul cola“: Pepsi atacă din nou concurenţa - VIDEO

Ultima actualizare:

Compania PepsiCo. a lansat o nouă serie de spoturi menite să-şi atace principalul competitor, Coca-Cola. Marca a intrat de data aceasta pe terenul „duşmanului", mai precis, simbolurile din perioada sărbătorilor de iarnă, Moş Crăciun şi simpaticii urşi polari, care ţin de tradiţia Coca-Cola.

Campania, ce rulează în Statele Unite, nu vrea decât să sublinieze că dacă sărbătorile de iarnă aparţin Coca-Cola, atunci vara este pentru Pepsi. În noul clip Pepsi apare Moş Crăciun, aflat undeva pe o plajă însorită, în vacanţă cu doamna Crăciun şi cu spiriduşii.

Moşului i se face sete, iar barmanul îi oferă două Coca-Cola, însă legendarul personaj preferă Pepsi pentru că e în vacanţă. Un alt spot îi prezintă pe urşii polari, care merg şi ei în vacanţă în ţările calde, consumă Pepsi şi se bronzează.

„Competiţia dusă la extreme este mereu bună pentru a vinde mai mult suc. Consumatorilor le place războiul Cola", a declarat Massimo D'Amore, directorul PepsiCo America, precizând că de pe urma acestui „război" ambele mărci au de câştigat.

VEZI AICI ŞI ALTE SPOTURI CELEBRE DIN ACEST RĂZBOI

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
cna consiliul national al audiovizualului Foto Facebook jpg
masina electrica
image
actualitate.net
image
actualitate.net