Regulamentul oficial al campaniei promoţionale «Talonul Click»

Ultima actualizare:

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promotionale „[TALONUL CLICK]" (denumita in continuare Campanie) este S.C. "MIC.RO RETAIL" S.R.L., avand C.U.I. RO 26146841 şi numar de ordine in Registrul Comertului J40/10511/2009, cu sediul in Bucuresti, Bd-ul. Mircea Eliade. nr. 2, camera 1, Sector 1, reprezentata prin dl Nicolae Ionescu, avand număr de Operator de Baze de date nr. 9992/17.05.2010 înregistrat în registrul de evidenţă a operatorilor de date personale (denumita in continuare "Organizatorul.1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.1.3. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii MIC.RO RETAIL SRL, angajatii agentiilor si ai companiilor implicate in desfasurarea campaniei, si nici membrii familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).4.2. La Campanie pot participa toate persoanele cu domiciliul/resedinta in Romania (denumite in continuare „Participanti"), cu varsta de minim 14 ani impliniti la data inceperii campaniei.4.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament. SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

5.1. Pentru a participa la Campanie, doritorii trebuie sa decupeze, in perioada 04 octombrie 2010 - 31 octombrie 2010, talonul MIC.RO distribuit in ziarul "Click!", sa completeze datele personale solicitate pe verso (nume, prenume, adresa e-mail). Odata completat talonul cu datele persoanale, participantul se poate adresa oricarui magazin MIC.RO participant la campanie, in vederea validarii talonului. Talonul se considera validat, daca talonul prezentat la orice magazin MIC.RO participant la campanie indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:- este valabil in ziua in care este prezentat spre validare;- are campurile referitoare la datele personale ale participantului completate integral;- datele completate sunt lizibile;- talonul este original5.2. Validarea este efectuata in cadrul magazinelor MIC.RO participante la campanie, de catre reprezentantii MIC.RO.5.3. Odata validat talonul, daca participantul achizitioneaza oricare din produsele participante la campanie in ziua respectiv va primi un al doilea produs gratuit. Lista tuturor produselor participante, precum si zilele de participare la campanile sunt cuprinse in Anexa nr. 1 la prezentul Regulament.5.4. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea taloanelor, de instrainarea lor si/sau de prezentarea taloanelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de taloane care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament.

SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

6.1. In cadrul acestei campanii la achizitionarea oricarui produs din lista mentionata de Orgainzator in Anexa 2 participantii vor primi gratuit un alt produs din lista.Organizatorul are dreptul de a modifica premiile oferite alegand oricare din produsele mentionate in Anexa 2 a prezentului Regulament, zilnic, aducand, in prealabil, la cunostinta participantilor modificarile aparute.6.2. Premiile vor fi acordate in limita stocului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a inlocui premiile mai sus mentionate cu oricare alt produs.6.3. Organizatorul ofera un total de 90 000 de premii, a caror valoare totala este de 94 650 de lei.6.4. Conform prevederilor legale in vigoare, organizatorul are dreptul de a face publice numele castigatorilor si castigul acordat fiecaruia dintre ei. Anuntul va putea fi facut public prin orice modalitati agreate de Organizator pentru publicitate. Anuntarea castigatorilor va putea fi facuta in termen de 30 de zile de la incetarea campaniei.SECTIUNEA 7. RESPONSABILITATE

7.1. Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate castigatorului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.7.2. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatia in care participantii nu se prezinta la magazinele MIC.RO pentru a prezenta talonul si pentru a intra in posesia eventualului premiului.

SECTIUNEA 8. PROTECTIA DATELOR PERSONALE8.1. Participantii la Program, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:a) dreptul la informare (art.12) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege;b) dreptul de acces la date (art.13) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizatorc) dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit:i. dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;ii. dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;iii. realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezatd) dreptul de opozitie (art. 15) - potrivit caruia persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;e) dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a);f) dreptul de a se adresa justitiei (art.18) - potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere

SECTIUNEA 9. TAXE

10.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila, sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.10.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: Judetul Ilfov, Voluntari, Sos. Pipera Tunari nr. 1B, Cladirea Cubic Center, etaj 2, in atentia „Dep. Marketing", in termen de maxim 2 zile de la data incetarii valabilitatii talonului de participare. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.10.3 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.10.4 In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL CAMPANIEI

11.1. Prin participarea la aceasat Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.Regulamentul Campaniei va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe website-ul www.click.ro si fiecare magazin MIC.RO participant.11.2. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.

S.C. MIC.RO RETAIL S.R.L.Nicolae IonescuAdiministrator Unic - Director General

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
Banner Carmen Harra
image
actualitate.net
image
actualitate.net