Ruperea unui cârlig, cauza accidentului feroviar de la Boju

Ultima actualizare:

Gelu Dae, inspector şef la Autoritatea Feroviară Română (AFER), a declarat, astăzi, că e vorba de ruperea unui cârlig de tracţiune de la al şaptesprezecelea vagon al trenului. Ancheta a stabilit că acest cârlig avea vicii de construcţie, iar ruperea sa a cauzat deraierea celui de-al şaptesprezecelea vagon, care a antrenat şi restul vagoanelor. Stabilirea viciilor de construcţie s-a făcut şi în urma unor probe de laborator, a adăugat Dae.Un tren încărcat cu produse petroliere a deraiat, în 21 septembrie, la intrarea într-un tunel dintre localităţile clujene Boju şi Valea Florilor, într-o zonă greu accesibilă, şapte dintre vagoane ajungând într-o râpă. Trenul aparţinea firmei Unifertrans şi transporta motorină şi benzină la un depozit Lukoil din Cluj-Napoca. Un număr de 29 din cele 36 de vagoane ale garniturii erau încărcate cu motorină, iar restul de şapte cu benzină.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
despartire, foto shutterstock jpg
plante jpeg
image png
index webp
village 3735180 1280 jpg
Groenlanda - aisberg - Polul Nord FOTO Shutterstock
Care sunt cele 7 țări din Uniunea Europeană care nu folosesc moneda euro, foto Shutterstock jpg
cutie cu legume din sera Foto Shutterstock
image
actualitate.net
image
actualitate.net