Dă-i gălbenuş ca să fie mai isteţ

image
La ce e bun gălbenuşul de ou?

Alimentaţia copiilor trebuie să fie diversificată şi să conţină vitamine. Specialiştii americani în nutriţie recomandă 5 alimente pe care micuţii trebuie să le consume.

Carne de vită. E o sursă de fier, zinc şi vitamine din complexul B, care sunt foarte importante pentru dezvoltarea copiilor.

Gălbenuş de ou. Dacă este făcut de o găină de ţară, e ideal. Gălbenuşul de ou este foarte bogat în aminoacizi, complexul de vitamine B şi vitamina A, oferindu-i celui mic colesterolul şi grăsimile necesare dezvoltării creierului şi sistemului nervos.

Ficatul de pasăre e foarte bogat în vitamina A, asigurând buna funcţionare a sistemelor osos şi nervos. De asemenea, acest organ este o sursă de fier şi vitmina B12, care ajută la dezvoltarea armonioasă a celor mici.

Icre de somon. Au cel mai ridicat nivel de acizi graşi omega-3, de aproape 3,5 ori mai multe decât se găsesc de obicei în somon. Icrele de somon sunt, de asemenea, foarte bogate în antioxidanţi, vitamine liposolubile, zinc şi iod.

Supă de pui. Spre deosebire de cea din comerţ, supa de casă este foarte nutritivă. Gătită din tacâmuri, ea va fi plină de minerale şi substanţe nutritive extrase din oase. Supa de pui este bogată în gelatină şi glicozaminoglicani, care ajută la dezvoltarea sănătoasă a oaselor, părului, unghiilor şi articulaţiilor.

cub andreea berecleanu eva zaharescu png
cub ionita si viorica de la clejani (1) png
Funeralii Alexandru Arșinel FOTO Inquam / George Călin
FotoJet (1) jpg
andreea mantea 2 JPG
image png
jlo alex rodriguez gettyimages 1131935237 jpg jpeg
Camilla Parker si Regele Charles jpeg
un convoi care transportă echipament pentru forțele nucleare ale Rusiei. Foto: Captură video Twitter/ rybar_en
Joaquin El Chapo Guzman FOTO EPA
image
image
image
image
Athos Salome jpg
William John Powers, alături de uriașa lui pisicuță jpg
1 ceas shutterstock 503867887 jpg jpeg
Meteo - vremea - ploaie - FOTO 123 RF
farmacie baza jpeg
alexandru arsinel jpeg