Trucuri ca s─â dormi bine

17 august 2013
CLIIMA20120401 0024 1 jpeg
Atenţie la perne!

├Än general, unei persoane ├«i ia cam 15 minte s─â adoarm─â. Dac─â tu te zv├órcole┼čti pe o parte ┼či pe alta zeci de minute ┼či somnul tot nu vine, dac─â pe timpul nop┼úii te treze┼čti de nenum─ârate ori, ├«nseamn─â c─â suferi de insomnie.

Iat─â ce e de f─âcut:

Nu mânca după ora 18.00 sau cu 2-3 ore înainte de a te băga în pat. O cină compusă din pâine prăjită cu ceai de valeriană sunt ingredientele perfecte pentru un somn odihnitor;

Evit─â excitantele: ciocolata, cafeaua, ceaiul negru ┼či verde;

Sunt recomandate, ├«n schimb, ceaiul de tei, de sun─âtoare, laptele cald cu miere. ├Än magazinele naturiste exist─â ┼či tablete cu sun─âtoare, care au efect de calmare;

Lipsa de oxigen poate fi o cauz─â a insomniei. Sau poate ├«┼úi e prea cald ├«n aceast─â perioad─â de var─â. Trebuie s─â aerise┼čti bine camera ┼či chiar s─â dormi cu geamul deschis;

Respect─â ora de somn, at├ót la culcare, c├ót ┼či la trezire, pentru a-┼úi forma un reflex;

├Änainte de culcare, f─â o baie cald─â ├«n care ai picurat ulei de lev─ân┼úic─â, mu┼če┼úel sau tei.

Florentina Opri┼č v─â recomand─â ├«n cartea ei, "Trup ┼či suflet s─ân─âtos ┼či frumos" un exerci┼úiu de respira┼úie: stai pe spate, culcat, cu ochii ├«nchi┼či. Inspir─â ├«n timp ce numeri p├ón─â la 9, expir─â apoi num─âr├ónd ├«n sens invers. Repet─â de c├óteva ori ┼či vei avea o senza┼úie de relaxare.

loredana chivu jpg
cub marioara man gheorghe png
2vancea botez jpg
kate profimedia 0692807495 jpg
1alexandra stan mihai morar png
Victoria Beckham (4) jpg
image
adevarul.ro
image
adevarul.ro
1 olena zelenska prima doamna a ucrainei jpg sotia lui volodimir zelenski razboi in ucraina copii 6 jpg jpeg
ambulanta
regina elisabeta (2) jpg
4 vladimir putin doctor profimedia 0343495914 jpg jpeg
refugiati ucraina jpg
elena udrea png