Ce nu mai ai voie să publici de acum înainte pe Facebook şi Instagram
Managementul reţelelor de socializare Facebook şi Instagram a luat o decizie importantă, care a intrat deja în vigoare. Persoanele private nu vor mai putea să facă publicitate la arme.
Facebook avea deja o regulă prin care era interzisă vânzarea de arme în cazul persoanelor a căror identitate nu putea fi verificată. Noua decizie luată de compania condusă de Mark Zuckerberg vizează însă stoparea tuturor tranzacțiilor cu arme realizate pe Facebook și Instagram de către persoane private, potrivit Mediafax.
Companiile care au însă acest obiect de activitate vor putea în continuare să publice reclame la arme pe Facebook și Instagram.
Decizia companiei Facebook vine la trei săptămâni după ce președintele SUA, Barack Obama, a anunţat o serie de măsuri menite să diminueze atacurile armate, care includ și noi restricții în privința achiziției de arme. Astfel, magazinele care vând arme de foc vor avea nevoie de licenţe speciale emise de Biroul pentru Alcool, Arme de foc şi Explozibil din SUA, iar cumpărătorii vor fi verificaţi atent.
Noua regulă impusă de Facebook introduce pentru vânzarea de arme aceleași restricții pe care rețeaua de socializare le impune în privința drogurilor și a medicamentelor eliberate pe bază de prescriptie medicală.
Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume, având 1,59 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.
Instagram, o platformă folosită în general pentru distribuirea de fotografii, este deținută tot de Facebook Inc și a depășit 400 de milioane de utilizatori, în 2015.