De ce este Black Friday în pericol de dispariţie la noi în ţară
Conceptul de Black Friday, o zi în care retailerii de electronice și electrocasnice lansează reduceri imbatabile, nu mai este funcțional în România.
Campania americană a reducerilor de toamnă Black Friday a fost preluată în România și organizată pentru prima dată în anul 2011. În SUA, Black Friday presupune ca, în ultima vineri din luna noiembrie, după Ziua Recunoștinței, retailerii să lanseze oferte, timp de câteva zile, marcând startul vânzărilor din sezonul de iarnă. Peste Ocean, cumpărătorii știu că reducerile încep în ultima vineri din noiembrie, iar magazinele își pregătesc cu grijă ofertele și le lansează în ziua stabilită.
După prima experiență care s-a dovedit un succes, Black Friday s-a organizat în fiecare an și în țara noastră. De fiecare dată, retailerii au învățat câte ceva din această experiență. Pe lângă concluziile menite să le eficientizeze activitatea, legate de stocuri, livrări, modalități de plată etc.,magazinele noastre s-au gândit să acționeze românește: să lanseze campania de Black Friday mai devreme, pentru a eclipsa concurența, potrivit money.ro.