Record de vânzări în afiliere de Black Friday: 40.000.000 de lei prin Profitshare (Publicitate)
București, 21 noiembrie – clienții așteptau cu sufletul la gura reducerile masive de Black Friday anunțate de magazinele online. Cu sufletul la gură stăteau și membrii rețelei de marketing afiliat Profitshare, care în 72 de ore au fost părtași la generarea unui volum amețitor de vânzări pentru magazinele partenere: aproape 40.000.000 lei!
La mijlocul lunii octombrie echipa Profitshare punea la punct Olimpiada Afiliatilor, un concurs gandit sa-si mobilizeze colaboratorii si sa-i motiveze sa-si adapteze strategiile de promovare pentru a atinge estimarile de vanzari in cele 2 saptamani de Black Friday. In mod surprinzator, chiar si cele mai optimiste asteptari au fost depasite inca din prima zi, iar recordurile pentru rezultatele in afiliere au fost puse la pamant unul cate unul in cel mai rasunator Black Friday din afiliere de pana acum!
Platforma Profitshare proceseaza volumul urias de comenzi de Black Friday.
Anul acesta, startul s-a dat pe 21 noiembrie si au participat majoritatea celor 130 de magazine cu care colaboreaza reteaua de afiliere.
Profitshare si-a reconfirmat pozitia numarul unu, fiind reteaua de marketing afiliat cu cele mai mari vanzari din Romania. In primele trei zile de reduceri, rezultatele au fost:
aproape 40.000.000 de lei vanzari pentru magazinele partenere (aproape triplu fata de 2013),2.717.946 de click-uri livrate,86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu fata de anul trecut),1.798 de afiliati au castigat comisioane din afiliere,616 comenzi trimise simultan de catre clienti pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),55 de comenzi pe minut in prima zi de reduceri,51 de afiliati cu castiguri de peste 1.000 de lei intr-o singura zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),23 de afiliati cu cel putin 1.000 de vanzari intr-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
...si 20.967 lei, cea mai valoroasa comanda adusa de retea!
In topul preferintelor clientilor pentru cumparaturile online s-au aflat gadget-urile, electrocasnicele, accesoriile si produsele de imbracaminte si incaltaminte, urmate de carti si produse de infrumusetare.
Pentru promovarea reducerilor, afiliatii Profitshare au ales website-urile de continut, retelele de socializare si campaniile platite de tipul Google AdWords.
Acum cateva luni, cand am inceput sa schitam planurile pentru Black Friday, ca in orice business am pus pe hartie cateva estimari legate de eveniment pornind de la cifrele de anul trecut. Am invatat din experienta lui 2013 si am lucrat atat la pregatirea platformei din punct de vedere tehnic, cat si la gasirea unui factor motivator pentru jucatorii implicati: afiliati si advertiseri. Dar nimic din ceea ce am estimat nu a putut sa ne pregateasca pentru cifrele pe care urma sa le vedem in primele zile de reduceri din acest Black Friday. Reteaua a adus vanzari aproape triple fata de anul trecut, iar pentru 2015 avem planuri si mai ambitioase. Suntem hotarati sa continuam atingerea de noi recorduri pentru marketing-ul afiliat din Romania si sa ducem succesul si in alte piete, sustine Marius Pahomi, Director General al Conversion, care detine platforma Profitshare.
De regula, un eveniment de shopping de o asemenea anvergura ii determina pe afiliati sa stea in permanenta conectati online, gata sa optimizeze promovarea produselor pentru a-si maximiza castigurile din afiliere. Alaturi de ei s-a aflat si echipa Profitshare, care timp de 72 de ore a urmarit constant comenzile, a verificat platforma si i-a incurajat pe afiliati sa-si depaseasca performantele de pana atunci. De la programatori, testeri, support si marketeri, sapte specialisti Profitshare au transmis in timp real rezultatele si recomandarile lor catre comunitatea de afiliati.
Asta a insemnat:
285 de email-uri cu subiectul „Black Friday”,72 de postari in retelele de socializare,5 pariuri facute pe seama rezultatelor finale,3 resurse de programare alocate bunei functionari a platformei,70 de cafele, 30 de ceaiuri, 20 de pizza si 10 ciocolate,
plus cele 2.400 de ore anterioare de munca pentru pregatirile de Black Friday.
...si cumparaturile online continua. Reducerile unora dintre magazine sunt valabile pana la finalul lunii noiembrie.