Samsung anunță o revoluție. Telefoanele pliabile devin realitate
Acesta a fost un an greu pentru Samsung din punct de vedere financiar, iar pentru a contracara ascensiunea producătorilor chinezi, sud-coreenii vor să se diferențieze cât mai mult.
Ultima parte a anului 2014 a fost extrem de dificilă pentru Samsung, compania sud-coreeană înregistrând o scădere importantă a veniturilor. Conform celor de la Phonearena, cota de piață a celui mai mare producător de smartphone-uri din lume a scăzut considerabil, de la 32,2% la 24,9%. Unul dintre principalele motive este ascensiunea producătorilor chinezi care au reușit să-și consolideze și chiar să-și mărească de curând cota de piață. Cum China este cea mai mare piață din lume, efectele au avut un impact mare asupra afacerilor celor de la Samsung.
Compania este obligată, în calitate de lider de piață, să aplice niște măsuri drastice, iar acestea nu au întârziat să apară. De ceva vreme, mulți oameni menționează că una dintre cele mai mari probleme ale Samsung este numărul mare modele. În consecință, aceștia au de gând să reducă prețurile la mare parte din produsele lor din sectoarele low-end și mid-range.
De asemenea, încercând să micșoreze într-o oarecare măsură pierderile pentru anul următor, oficialii companiei au confirmat deja că vor lansa cu 30% mai puţine telefoane în 2015. Această informație a ajuns prima oară online prin cei de la Wall Street Journal sub formă de zvon. Nu a durat însă mult până când Robert Yi, responsabil de relațiile cu investitorii în cadrul Samsung, a reiterat aceeași idee într-o prezentare desfășurată zilele trecute la New York. „Vom micșora numărul de modele lansate în 2015 cu aproximativ 25-30%“, a spus acesta.
Lee Chang-hoon, unul dintre vicepreședinții Samsung, a declarat că, până la...