«Vocea României» a bătut «X-Factor»

Ultima actualizare:

    Brenciu a dansat  cu o concurentă (Foto: pro tv)
Brenciu a dansat cu o concurentă (Foto: pro tv)

Încă de la prima ediţie a celui de-al doilea sezon, “Vocea României” s-a instalat în poziţia de lider de audienţă!

2,5 milioane de români au urmărit show-ul difuzat marţi seară de Pro TV, de la ora 20.30.

Asta în vreme ce rivalul "X-Factor", difuzat duminică de la ora 20.30, la postul concurent Antena 1, a fost urmărit de 1,8 milioane de telespectatori.

Delia, vrăjită de prestaţia unui tânăr (Foto: Antena 1)

Delia, vrăjită  de prestaţia  unui tânăr
Delia, vrăjită de prestaţia unui tânăr

Conform Kantar Media, show-ul de la PRO TV a obţinut la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste curprinse între 18 si 49 de ani o audienţă medie de 12.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26.7 procente, de două ori mai mult decât cel de-al doilea clasat, Kanal D, cu 5.8 puncte de rating şi 12.2% cota de piaţă.

Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu 5.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.1%.

După prima ediţie, Horia Brenciu are deja 3 concurenţi, Loredana tot 3, Smiley şi-a ocupat două locuri în echipa sa, iar Moga tot două.

Primul care a apăsat butonul în acest al doilea sezon a fost juratul Horia Brenciu.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
image png
image png
venice 2855264 1280 jpg
cozi ceausescu jpg
orasul 5 min danemarca  jpg
Produse Lidl pe raft - magazin FOTO Shutterstock
Parlamentul European si Iohannis   sala goala FOTO Radu Eremia jpg
oala presiune jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net