Andi Moisescu: «Fac oamenii să râdă, dar nu cu orice preţ»

21 octombrie 2010 14:23   Actualitate
Ultima actualizare:

Andi Moisescu, realizatorul emisiunii „Apropo TV“, transmisă la Pro TV în fiecare duminică de la ora 13.05, ne-a dezvăluit secretul său profesional.

Ai dat startul unui nou sezon de „Apropo TV". Ce realităţi te inspiră?

Andi Moisescu: Mă inspir de fiecare dată din noutăţile peisajului monden, aflat într-o veşnică agitaţie. Nu-mi mai propun nimic dinainte, pentru că oricum clienţii mei sunt realmente imprevizibili. Prefer să încerc să mă adaptez din mers năzbâtiilor pe care le fac ei. În ceea ce priveşte formatul, după aproape şase ani, cred că e mult mai important să oferim aceeaşi calitate, în loc să căutam de fiecare dată ceva nou.

Showbizul abundă în subiecte uluitoare şi nu punem la îndoială că faci o selecţie în multitudinea de teme. Cum le alegi? Trebuie să se încadreze într-un tipar?

E secretul meu profesional. Trec toate nebuniile prin filtrul personal şi elimin ceea ce mi se pare ca întrece orice limită. Sunt gata să fac oamenii să râdă, dar nu chiar cu orice preţ.

Au apărut rubrici noi în acest sezon de „Apropo TV"?

Rubrici noi n-au apărut. Idei noi apar de la o ediţie la alta, dar nu pot fi încadrate într-o singură rubrică. Încerc să fiu şi eu cel puţin la fel de surprinzător cum e piaţa.

Emisiunea rezistă cu succes, iar tu ai câştigat mulţi fani între timp. Ne poţi dezvălui câteva dintre „ingredientele", datorită cărora emisiunea este o reuşită?

Emisiunea e foarte bine definită în mintea noastră şi diferenţiată în mintea publicului nostru. În plus, de aproape şase ani, reuşeşte să menţină un echilibru, prin abordare, scris şi montaj. Cred că astea sunt cele două ingrediente secrete, care ţin de fapt, toate, de echipa din spatele emisiunii.

Cum se „simte" publicitatea pe timp de criză? Consideri că şi-a pierdut din „vigoarea" cu care „implanta" idei în mintea consumatorilor?

Tocmai mă pregătesc să contrazic pesimismul din întrebare cu câteva materiale specifice în toamna asta.

Poţi enumera trei criterii după care îţi alegi invitaţii?

Să aibă legatură cu subiectul, să vorbească bine şi să reprezinte o anumită tipologie.

În ce alte proiecte mai eşti implicat?

Sunt unul dintre cei trei juraţi ai emisiunii „Românii au talent". Asta în ceea ce priveşte televiziunea. În afara ei, mă ocup de evenimente corporate, de consultanţă în comunicare şi de media training. Ţinând cont că am şi doi copii acasă, cred că e suficient.

Tu te mai uiţi la TV? Şi dacă da, ce anume urmăreşti şi la ce post de televiziune?

Nu răspund provocărilor.

Mai multe