Andreea Pătraşcu susţine că femeile sunt mai uşor manipulabile decât copiii!
Ea se referă la faptul că românii, la cumpărături, se ghidează în general după preţul produselor şi nu calitatea acestora.
Astfel, ea a scris pe blogul personal cum la acest capitol femeile sunt chiar mai uşor de manipulat decât cei mici.
«În România lui 2011 preţul rămâne cel mai important criteriu în alegerea unui produs. Şi atunci cum să nu «lucreze» producătorii la preţuri? Preţurile psihologice sunt acele preţuri cu 99 de bani în coadă, eventual afişate cu prima cifră scrisă mare, iar restul scrise mult mai mic.
Ochiul tinde să ignore fracţia şi în felul ăsta reţine o diferenţă de aproape 100 de lei în loc de 0,01. Sloganurile folosite pentru anunţarea promoţiilor ne terorizează cu «preţuri bombă» sau «preţuri şoc», iar -20%, -30%, -50% sau chiar -70% ne iau ochii cu totul.
Cola parcă-i mai gustoasă dacă vine la pachet cu o pungă de spaghetti gratis, 2,5 litri la preţ de 2 sunt exact ce aveam nevoie, iar paharul de plastic de la cico parcă chiar ne lipsea din bucătarie :)
Din păcate, femeile sunt chiar mai uşor manipulabile decât copiii când vine vorba de cumpărături. Dacă oferta pare tentantă, n-ar fi exclus să ne trezim acasă cu mâncare de pisici luată la reduceri, cu toate că nu avem pisica
Citeşte şi:
Andreea Pătraşcu: «La un bărbat, nu contează calităţile fizice»
Andreea Pătraşcu şi-a luat pantofi cu toc de 14 cm ca să-l poată săruta pe Cabral